18. rész

639 33 2
                                    

-Mit akarsz ezzel mondani?-futott Chloé Sirius után. -Miért néznék ki úgy, mint te?
A griffendéles megfordult és széles mosollyal az arcán nézte, ahogy a lány utóléri, megáll előtte, majd az arcát tanulmányozva gondolkozni kezd. Szinte hallotta a fejében lévő fogaskerekek forgását, és ahogy a gondolatai kergetik egymást. Úgy érezte, mindeközben elveszett a lány tekintetében, azokban az okos, mindenre odafigyelő zöldesbarna szemekben.
-Gyere vissza! -Chloé hangját valahonnan távolról hallotta felcsendülni. -Hahó, Sirius!-csettintett a lány közel az arcához, mire pislogott párat, megrázta a fejét, és zavartan elmosolyodott.
-Igen...? Várj... Miért mennék vissza?-kérdezte értetlenül.
-Csak gyere-emelte a mennyezetre a tekintetét türelmetlenül, és a fiú hatalmas vigyorát látva, szigorúan nézett rá. -Semmi olyan nem lesz.
-Milyen olyan?-kérdezte Sirius ártatlanul, mire Chloé legyintett, és visszaparancsolta a fiút a csillagvizsgáló terembe.
-Nézz bele a bal oldali teleszkópba!-utasította a hollóhátas Blacket. -Ha már engem ahhoz akartál küldeni, biztosra kell mennem, hogy veszélytelen.
Sirius elmosolyodott a kérésen. "Ez a lány semmit nem akar a véletlenre bízni", gondolta. "Büszke és van tekintélye, mint McGalagonynak, és ennek a tekintélyének még én sem tudok igazán ellenállni."

Odament a távcsőhöz, ami mellett a lány állt, és belenézett. Semmi nem történt. Chloé elégedetten bólintott.
-Remek. Most a másik oldalon lévőkbe-mutatott a terem túloldala felé.
-Szó sem lehet róla-rázta a fejét Sirius.
-Miért nem?-nézett fel rá Chloé. -Csak nem félsz, Black?
-Ugyan mitől? A saját csínyünktől?
-Akár-vont vállat Chloé. -Vagy hogy bezárlak ide-húzta fel a szemöldökét egy csínytalan kis mosoly keretében.
"Ez a mosoly..." Sirius egész testén borzongás futott végig. Érezte, hogy napról napra egyre jobban beleszeret a lányba, ám tudta, ha azt akarja elérni, hogy ez kölcsönös legyen, lassan és óvatosan kell a lányhoz közelednie.
-Belülről vagy kívülről?-kockáztatta meg a kérdést Sirius.
-Tessék?-ráncolta a homlokát Chloé.
-Belülről vagy kívülről zársz be ide?-tette fel ismét a kérdést. -Mert nem mindegy-húzta huncut vigyorra a száját. -Ugyanis, ha belülről, akkor ki tudja, milyen irányt venne a...
-Felejtsd el!-kiáltotta a lány, és az éppen fényt adó halvány holdvilágnál is látszott az az élénk pirosság az arcán, amit Sirius meglódult fantáziája okozott.
-Hé, csak vicceltem-emelte fel a kezét védekezően Sirius.
-Humoros...-forgatta a szemét a prefektus lány. -Na, gyerünk, nézz bele a másikba.
-Kössünk egyezséget-vetette fel Sirius a szerinte jobbnak tűnő megoldást.
-Miféle egyezséget?-kérdezte Chloé rosszat sejtve.
-Elmondom, hogy mit csináltunk a teleszkópokkal, de nem nézek bele, cserébe nem mondod el senkinek. Látod, nincs mit veszítened.
-Rendben, elég lesz így is. -Chloé maga sem értette, hogy, de megbízott a fiúban, és abban, hogy igazat fog mondani. -Mesélj.
-Bekentük festékkel. Aki bel...
-Belenéz, annak a szeme körül megmarad a nyoma, és ezért mondtad, hogy ne akarjak kinézni úgy, mint te, mert olyan hatást kölcsönöz az illetőnek, mintha monokli lenne a szeménél-fejezte be Sirius helyett a lány. -Így van?
-Így... -Sirius a meglepettségtől nagyokat pislogott. -Nem hiába vagy te hollóhátas. Gyorsan jár az eszed.
-Köszönöm-mosolyodott el szerényen Chloé. -De nem egyedül jöttem rá, a te segítséged is kellett.
-Másban nem kellene a segítségem?-csúszott ki Sirius száján a merész kérdés. "Idióta vagy, Sirius Black", korholta saját magát. "Ez van akkor, ha folyamatosan arról fantáziálsz, milyen lehet Chloé Rouge-zsal csókolózni..."
Chloé arca ismét tűzpiros lett, hiszen a fiú hanghordozásából kihallotta és nagyjából sejtette, mire érthette ezt. Azonban kihúzta magát, hiszen nem akarta, hogy Black azt lássa, ilyen könnyű őt zavarba ejteni.
-Például valamelyik tantárgyban?-igyekezett korrigálni a kérdésén Sirius. -Viszonozhatnám a tavalyi jóslástanos korrepetálásaidat.
-Egyelőre nem érzem szükségét, de megfontolom. Köszönöm-bólintott a lány. -Most viszont irány a klubhelyiség, gyerünk, gyerünk-csapta össze a két tenyerét, és sürgetően Siriusra nézett.
-Rohanok is vissza-bólogatott a fiú, és kisietett a csillagvizsgáló ajtaján.
Chloé percekig nézett utána, nem tudva, mit gondoljon róla. Elhatározta, hogy másnap beszélni fog Marlene McKinnonnal. Ő jól ismeri Siriust, és nagy szakértelemmel bír a szerelem területén is.

Hirtelen változásWhere stories live. Discover now