! Ez a "fejezet" csak egy kis lezárás lenne, ahogy az a címből látszik, de nem a történet szerves része, itt már nem történik semmi. Aki elolvassa, elolvassa, aki nem, nem ! 🥰
Először is egy hatalmas köszönömmel kezdeném, szóljon ez mindazoknak, akik elolvasták a kis irományomat, szavaztak rá vagy kommenteltek! Nagyon jól esett minden kis reakció❤
Másodszor, jöjjön egy kis összegzés (főleg arról, hogy én hogy éltem meg az írás folyamatát).
Sosem tartottam magamat egy nagyon kreatív embernek, viszont ahhoz képest büszke vagyok magamra, hogy szerintem egy viszonylag élvezhető történetet tudtam írni. A logikai hibákért, ha előfordulnak, elnézést kérek, ahogy az esetleges elgépelésekért is - ez utóbbit biztosan javítani fogom utólag, tehát ha frissül egy-egy fejezet, az csakis emiatt lesz.
Első önálló(bb) írásom volt ez, sokat segített, hogy rengeteg karakter és egy kész univerzum meg volt adva hozzá. Néha nem volt ihletem, sok idő telt el két fejezet között, nem is mindig volt a legizgalmasabb, de higgyétek el, igyekeztem!😅Harmadszor és legvégül: íródik a folytatás.
(Zárójeles megjegyzés:
Igen, én is szomorú vagyok Lilyék halála miatt, de nem akartam megváltoztatni a történet ezen szálát. Bár ez egy fanfic, nem akarok ennyire belenyúlni az eredeti történetbe.)
Régebben már volt egy írásom Fanny White és a Roxfort címmel, ám itt túl sok helyen szó szerint az eredeti Harry Potter könyvek szövegeit használtam fel, amit szerencsére keményen számon kért rajtam egy idetévedt olvasó, és beláttam, hogy igaza van, plusz nem is voltam vele teljesen megelégedve így, ezért letöröltem.
A szereplő megmarad, már megismerhettétek, ahogy tudtam, bevezettem, a történetszál adott, innentől kezdve rajtam áll, hogy színesítem. Remélem azt is hasonló lelkesedéssel fogadjátok majd!❤
YOU ARE READING
Hirtelen változás
FanfictionChloé Rouge élete egy csapásra megváltozott négy éves korában. Aztán ismét: tizennégy éves korában. És ezek a változások nem hagyják nyugodni, legyenek akár pozitívak, akár negatívak... [ Ebben az írásomban a Tekergők idejébe kalauzollak el titeket...