Legendás lények gondozása után Chloé egyből kiszúrta Siriust, amint a megbeszélt helyen, a bejárati csarnokban állt, lazán, zsebretett kézzel, az arra járókat szemlélve. Amikor észrevette a lányt, elmosolyodott, és elindult felé.
-Régóta vársz itt?-kérdezte Chloé.
-Néhány perce-válaszolta a fiú. -Minden rendben?
Chloé sejtette, hogy a kérdése az ebéd előtti incidensre és lehetséges következményeire irányul.
-Igen-bólintott.
-Akkor jó-sóhajtott fel Black megkönnyebbülten, és elindultak a terem felé.
-És nem mondtam, de én is köszönöm, hogy ott voltál-mosolygott rá Siriusra a lány.
-Bárcsak többet tudtam volna tenni-morogta a fiú elsötétült arccal, ahogy lepörgette maga előtt az eseményeket. -Sőt, többet is kellett volna, nem engedni, hogy elkapja a csuklódat. Idióta voltam, és gyáva-sorolta az érveket maga ellen.
-Sirius, nyugodj meg-simította meg Chloé a fiú karját, amivel azt elérte, hogy a körülötte lévő láthatatlan sötét fellegeket elkergesse. -Nem tudhattad, hogy mit fog tenni. Hidd el, eleget segítettél. Lehet, hogy ha nem vagy ott mellettem, nem lettem volna ennyire bátor Lestrange-dzsel szemben. Szóval mégegyszer köszönöm.
Ekkorra már elérték a terem ajtaját, és Chloé - hasonlóan különös belső késztetéstől vezérelve, mint az ölelésnél - egy gyors puszit nyomott Sirius arcára, amikor a fiú kinyitotta neki az ajtót, majd belépett az átváltoztatástan-tanterembe.
Siriust a lány hálálkodása és puszija másodpercek alatt az égbe repítette, el sem hitte, hogy ez vele történik. Ő is bement a terembe, becsukta maguk után az ajtót, és egy óvatos pálcaintéssel széttolta a padokat és a székeket, hogy a terem közepén több helyük legyen.
-Mivel szeretnél kezdeni?-nézett aztán a lányra, sejtve azt, hogy bár most ő a "tanár", Chloénak sokkal pontosabb elképzelései vannak.
Meg sem lepődött, hogy a lány egy pergament vett elő, amivel gyöngybetűs kézírásával, pontokba szedve írta le az ismételni és gyakorolni való varázslatokat, átkokat.
-Elég sokat leírtam, de amik az elején vannak, azok mennek, habár bemelegítésnek jók lesznek. Majd utána...-Chloé felsóhajtott, és kissé félénken Siriusra nézett. -A párbajozás nagyon nem ment...
-Szóval párbajozás?-derült fel a fiú arca. -Izgalmasan hangzik!
-Aha...-húzta az ajkait egy bizonytalan mosolyra a lány. -Az...
-Na jó, szerintem te gyakorold el azt a néhány alap varázslatot, amit említettél, én addig biztonságossá teszem a termet a párbajozáshoz, és kigondolom azt is, hogy lesz a legcélszerűbb ezt gyakorolni-vázolta fel a tervet Sirius, amiért Chloétól egy elismerő pillantást zsebelhetett be.
-Ez ám a szervezettség, Black-mosolyodott el a lány, majd a pergamenjébe visszanézve tanulmányozta a felírt átkokat és ellenátkokat, és nekikezdett a gyakorlásuknak.Sirius amennyire csak tudta, levédte a helyet, de azon sem csodálkozott, hogy ebben Chloé is segített két bűbáj között. Bár a lány ragaszkodott azon elképzeléséhez, hogy nem jó sötét varázslatok kivédéséből, hiszen ez a védelem pusztán bűbájtan, Sirius látta, amikor gyakorol. Még ha csak az alapokat vette is át, remekül ment neki, ezért a fiú biztos volt benne, hogy a hollóhátas lánynak csak önbizalom és sikerélmény kell majd. Természetesen az sem úgy, hogy engedi nyerni, azt Chloé utálná.
-És hogy tervezted a parbajt?-kérdezte a lány, amikor lerakta a pergamnjét.
-Átnézzük az ahhoz szükséges varázslatokat, majd egymás ellen fogunk párbajozni-vázolta a gyakorlás menetét Sirius. -És ne félj, nem foglak hagyni nyerni-vigyorgott, mire Chloé is elmosolyodott.
-Mostanában újabb és újabb meglepetéseket okozol, Sirius Black.
-Hát igyekszek, ugyebár-zsebelte be az újabb dicséretet a griffendéles. -Szólj, ha készen állsz.
-Kezdhetjük-bólintott a lány.
-Oké-mosolyodott el Sirius. - Akkor az első...-kezdett bele a magyarázatba, és roppant könnyű dolga volt.
Chloé mindegyiket tökéletesen bemutatta, és a párbajban is jeleskedett. Bár kettejük közül Sirius került ki győztesként, nem volt könnyű a győzelemig eljutnia: a lány rettentő elszántan harcolt, és pontosan lőtte az átkokat, vagy védekezett az ellenátkokkal.
A hosszúra nyúlt párbaj után Sirius megtörölte a homlokát, és a lányra nézve így szólt:
-Nem lesz semmi baj az R.B.F.-en. A mostani alapján tudod a varázslatokat, ráadásul a vizsgán nem kell párbajozni sem.
-De a való életben kellhet-gondolt Chloé Tudjukkire. -És emiatt is fontos, hogy jó legyek svk-ból.
-Bármelyik tantárgyra rákérdezek, szerinted kelleni fog az életben-jegyezte meg Sirius, ám Chloé mérges pillantását látva ezt nem fejtette ki.
-Mert így is van-jelentette ki határozottan a lány, azután kibontotta a haját, és az ujjai segítségével kifésülte.
Sirius ámulattal nézte.
-Többször kellene leengedve hordanod a hajadat-tett egy újabb megjegyzést, remélve, hogy erre nem a dühtől lesz piros Chloé arca, hanem a zavartól.
-Szoktam úgy hordani-válaszolt a lány a fiú gondolatára, és egy kis halvány pirosságot észre lehetett venni az arcán.
-Tudom-bólintott Black-, de hordd többször. -Jól áll-mondta egyszerűen.
-Köszönöm-mosolyodott el Chloé. -És a különórát is. Őszintén, mit gondolsz, milyen voltam?
-Kiváló, ez egyértelmű-kezdte Sirius. -A nehezebb varázslatokat is tudtad, és gyakorlatban is alkalmaztad. Egyedül azon kell javítani valahogy, hogy ez minden körülmény között így menjen. Nem szabad, hogy attól félj, ki mit fog mondani. Ki kell zárnod a külvilágot, és csak az ellenfélre koncentrálni. Hisz ahogy te mondtad, az életben ez máshogy lesz. Ott ha párbajba keveredsz, elképzelhető, hogy nem csak egy ember ellen leszel, és nem olyan ellen, aki bár nem hagyta magát-előzte meg a lány elbizonytalanodását ezen a téren-, mégsem akart ártani neked. Ez elég őszinte volt?-kérdezte egy mosollyal a végén.
-Az volt, és nagyon összeszedett. Nem tudom, mi történt veled mostanában Sirius, de folyamatosan pozitív csalódásokat okozol nekem-mosolygott Chloé is.
-Igyekszek-nevetett fel a fiú, miközben visszarendezte a termet, úgy ahogy volt, varázslat segítségével, majd a lányt előreengedve kimentek a tanteremből.
YOU ARE READING
Hirtelen változás
FanfictionChloé Rouge élete egy csapásra megváltozott négy éves korában. Aztán ismét: tizennégy éves korában. És ezek a változások nem hagyják nyugodni, legyenek akár pozitívak, akár negatívak... [ Ebben az írásomban a Tekergők idejébe kalauzollak el titeket...