Sirius háza éppen akkora és éppen olyan volt, ahogyan Chloé elképzelte. Nem a roxforti palota eleganciája és nem is a Potterékére emlékeztető takarosság jellemezte, a lány mégis úgy gondolta, tökéletesen illik a barátjához és hamar otthonosan érezte magát benne.
-Arra szükséged is lesz-jegyezte meg tréfásan Sirius, a megszokásra utalva.
-Miért?-nézett rá Chloé, aki ekkor éppen valami vacsorát igyekezett kettejüknek összehozni.
A lány újdonsült kiskedvence, akit időközben Bellának keresztelt el, egy pillanatra sem tágított mellőle. Folyton a lábához dörgölőzött és halkan nyávogva próbálta felhívni magára a figyelmet.
-Ha majd jövő nyáron ideköltözöl-adta meg a választ Black.
-Tehát ezt szeretnéd?-mosolyodott el Chloé.
Igazán jól estek neki Sirius szavai, és ez a jövőkép is csodásan festett az elképzelésében.
-Nem volt eddig elég egyértelmű, hogy veled szeretném leélni az életemet?
-Még nem említetted-vonta meg a vállát, és mielőtt Sirius hangot adhatott volna bármilyen nemű panaszkodásnak vagy értetlenkedésnek, folytatta. -De most, hogy mondod, jól hangzik. Több mint jól.
-Ennél még ezerszer jobb terveim is vannak-vigyorgott büszkén.
-És azokba beavatsz?-kíváncsiskodott Chloé, miközben kiszedte két tányérra a vacsorát.
-Majd ha eljön az ideje-ment oda hozzá a fiú és megpuszilta.
-Milyen rejtélyes-jegyezte meg a lány mosolyogva.
Odanyújtotta Siriusnak a tányérját, és miután Bellát megetette, ő is leült enni. Örömmel látta, hogy a fiú jó étvággyal kanalazza a vacsorát és azután még egy adaggal megevett belőle.
Amíg Chloé elmosogatott, Sirius elment zuhanyozni, majd a szobában várt a lányra Bella társaságában. Szerencsére nem kellett sokáig nélküle lennie. A szoba ajtaja kinyílt, és Sirius odanézve egyből elmosolyodott. Barátnője az ő egyik pólóját és egy rövidnadrágot viselt csak pizsamaként, a haja leengedve omlott a hátára és érezhetően kellemesen édes rózsaillat lengte körül. A fiú számára olyan volt, akár egy igazi tündér.
Chloé már a fiú mosolya előtt elérzékenyült a látvány miatt, ami belépésekor fogadta. Sirius hanyatt feküdt az ágyon, és néha halkan mondott valamit a hasán fel-alá sétálgató kismacskának.
-Édesek vagytok-mondta, miután odasétált az ágyhoz és leült.
Bella rögtön odament hozzá, és az ölébe kuporodva dorombolni kezdett.
-Köszönjük, de mégiscsak ti vagytok a legtündéribb páros-viszonozta Sirius a dicséretet.
-Lehet...-motyogta Chloé, miközben a kiskedvencét simogatta. -Hogy lehet ennyire aranyos...?-suttogta csodálattal a hangjában.
-Igazán elbűvölt téged-nevetett fel halkan Sirius.
-És ahogy láttam, te is jól elvoltál vele-jegyezte meg a lány.
-Jó társaság, valóban.
-És mi volt az elmélyült beszélgetés tárgya?-érdeklődött.
-A csodálatos gazdája, mi más?
Chloé kacagva rázta meg a fejét.
-Akkor eléggé unalmas beszélgetés lehetett.
-Épp ellenkezőleg! Az egyik legjobban kifejthető, legizgalmasabb téma! Igaz, Bella?
A cica halkan, sőt úgy tűnt, helyeslően felnyávogott Chloé legnagyobb döbbenetére. Hitetlenkedve nézett a barátjára.
-Ti ilyen jól megértitek egymást?
-Végtére is valamennyire állat vagyok-nevetett fel Sirius. -Igaz, csak animágusként, de... -Ekkor felcsillant a szeme.
-De mi?-kérdezte félve Chloé, ismerve a barátja még el nem tűnt, csínytevő énjét. -Meg merjem kérdezni, mire gondolsz...?
-Ha átváltozok előtte kutyává, vajon jobban el tudnánk beszélgetni?-gondolkozott hangosan.
-Hogy is ne!-kiáltott fel Chloé. -Hogy majd megijedjen szegény?!
-Ennyire ijesztő lennék?-biggyesztette le az ajkát Sirius.
Chloé megenyhülve, nevetve válaszolt.
-Annyira azért nem.
-Annyira? Mindjárt megsértődök-fonta keresztbe a karját.
-A színészi képességeid még mindig irigylésre méltók lehetnek sokak számára-rázta a fejét mosolyogva a lány.
-Nem színészkedek! Ijesztőnek neveztél!-dramatizálta túl a helyzetet Sirius.
-Nem vagy az. De neki lehet az lennél, erre gondoltam.
-Jó, elhiszem-dobta le hanyagul a karjait maga mellé.
-Köszönöm-bólintott a hollóhátas lány.
-De még mindig meg vagyok sértődve-tette hozzá, így Chloé szemforgatások közepette kénytelen volt egy engesztelő csókot nyomni a fiú ajkára.
YOU ARE READING
Hirtelen változás
FanfictionChloé Rouge élete egy csapásra megváltozott négy éves korában. Aztán ismét: tizennégy éves korában. És ezek a változások nem hagyják nyugodni, legyenek akár pozitívak, akár negatívak... [ Ebben az írásomban a Tekergők idejébe kalauzollak el titeket...