A február beköszönte a kviddicsmeccsek kezdetét is jelentette a négy ház csapatának. Míg a Hollóhát, a Hugrabug és a Mardekár csak a hónap elejétől kezdtek el edzeni, a Griffendélesek jót derültek a kapkodásukon, hiszen ők jóformán meg sem álltak pihenni.
Chloé a kinti edzésüket is felügyelte, bár itt már jóval kevesebb tanáccsal tudott szolgálni, mégis jót tett a csapatnak, hogy valaki kívülálló értékelte és hajtotta őket. Marlene és Mary örültek, hogy a barátnőjük ekképpen bíztatja őket, valamint a többieknek is jól esett a támogatás.
Sirius teljesítménye azonban ingadozó volt. Hajlamos volt elkalandozni, vagy túlságosan igyekezni azért, hogy felvághasson Chloénak, és ez aggasztotta a lányt. Legszívesebben emiatt hagyta volna az edzések felügyeletét, de nem tehette meg ezt a másik hat játékossal. Addig nem, amíg külön nem kérik meg erre.
-Sirius, ide koncentrálj!-harsant fel James Potter kiáltása.
Chloé odapillantott. Sirius nem találta el a gurkót, és a lány sejtette, hogy ennek az egyik oka ő maga.
James és Marlene a fiúhoz repültek, a többiek a helyükön lebegtek egy helyben.
-Meg kell nyernünk a következő meccsünket! -James hangja parancsolóan hatott. -Muszáj!
-Meg a kupát is!-tette hozzá Marlene.
-Nyugalom, meg fogjuk nyerni-csitította őket a fiú, érezhető könnyedséggel a hangjában, ez azonban senkit nem nyugtatott meg.
-Így nem, ha nem koncentrálsz-rázta a fejét Marlene. -És most utálni fogsz, de...
-Miért?-kérdezte volna Sirius, de a kérdés végére is alig ért, mert Marlene addigra elkiáltotta magát.
-Chloé! Hátráltatod Siriust, úgyhogy nem maradhatsz!
Az említett lány felnézett rájuk a lelátóról és mosolyogva bólintott.
-Megyek, ha nektek így jobb lesz.
-Nem, nem kell, ne menj!-ellenkezett Sirius.
-Igen, köszi-mondta barátjával egy időben James. -Így lesz a legjobb.
-Szerintem is-értett egyet Chloé, majd a felette lebegő Siriusra mosolygott, aki most egy duzzogó kisgyerekre emlékeztette. -A vacsoránál úgyis találkozunk-bíztatta.
-De az még messze van!-puffogott Black.
Marlene a szemét forgatta.
-Nem lenne annyira messze, ha folytathatnánk a gyakorlást, és nem a hisztidet hallgatnánk-jelentette ki a szőkeség.
-Marlene-nak igaza van, Sirius-bólintott Chloé. -Fontos nektek ez az időszak, most tudtok felkészülni igazán. Egy percnek fog tűnni, aztán vacsoránál találkozunk, és odaülök hozzátok.
Nyugodt hangon beszélt, mintha tényleg egy hisztis kisfiút próbálna jobb belátásra téríteni.
Eközben a rakoncátlan aranycikesz megunva a játékban beállt szünetet elszabadult, és Chloé felé közeledett, nyomában Mary MacDonalddal. A haja vadul lobogott körülötte, a bal kezét kinyújtva kapdosott a cikesz után, míg jobbjával a seprűjet próbálta irányítani.
-Vigyázat!!-kiáltotta a griffendéles fogó lány.
A három seprűn ülő arrébb húzódott, utat engedve Marynek, Chloé pedig gyorsan leguggolt. A cikesz azonban trükkösebb volt. Lelassult, amikor Mary elkaphatta volna, így a lány a lendülete miatt tova száguldott. Ez nem lett volna nagy meglepetés senkinek, az azonban az lett, hogy a hollóhátas lány a padra felállt, lábujjhegyre emelkedett, és egy gyors mozdulat után már a markában tartotta az arany színű kis labdát.
-Sajátos technika volt...-bírálta Marlene Chloé tánclépésre emlékeztető mozdulatát.
-De hatásos-bólintott nevetve James.
Chloé szerényen elmosolyodott.
-Csak szerencsém volt. Mary!-kiáltotta a lánynak. -Itt a cikesz!
Megvárta, amíg a lány visszarepül, és akkor elengedte az említett tárgyat.
-További jó játékot!-mosolygott a Griffendél csapatára, majd dobott Siriusnak egy puszit, és kecsesen, igazi balerina módjára hagyta el a kviddicspályát.
James ámulva nézett Siriusra.
-Te ezt tudtad?
Black a fejét rázta. Az ámulat őt sem kerülte el.
-A barátnőd született fogó!
-Az a része mondjuk nem lep meg-vigyorodott el Sirius. -Engem is megfogott az egész lényével.
Marlene a szemét forgatva mosolygott, James pedig viccből hányást imitált a barátja érzelmes szavai hatásaként.
-Reméljük a Hollóhát nem tudja meg-jegyezte meg Frank kissé távolabbról. -Ki tudja, mennyi esélyünk lenne ellenük akkor, ha bevennék a csapatukba.
-Chloé nem akarna játszani-nyugtatott meg Sirius mindenkit.
-De mi igen!-kiáltott fel Marlene McKinnon. -Úgyhogy munkára!
YOU ARE READING
Hirtelen változás
FanfictionChloé Rouge élete egy csapásra megváltozott négy éves korában. Aztán ismét: tizennégy éves korában. És ezek a változások nem hagyják nyugodni, legyenek akár pozitívak, akár negatívak... [ Ebben az írásomban a Tekergők idejébe kalauzollak el titeket...