6. rész

784 39 2
                                    

-Chloé!-kiáltott fel Marlene boldogan, amikor meglátta a szobájukban hollóhátas barátnőjét, kezében a ruhával.
-Sziasztok-köszönt a lány mosolyogva a négy belépő griffendélesnek.
-Én megyek is-állt fel széles mosollyal Alice.
-Frankhez?-kérdezte Marlene, de úgy, mint aki tudja is a választ.
-Igen-mondta pirulva-büszkén Alice Fortescue, és kisétált az ajtón. -Sziasztok!
-Dúl a szerelem-jegyezte meg Marlene és Mary nevetni kezdett.
-Na nem mintha nálad ez nem lenne igaz-bökött a szőke lány felé Dorcas.
-Én? Nekem nincs semmi ilyen dolgom!-tiltakozott Marlene McKinnon.
-Sirius Blackkel sem?-kérdezett rá Lily, és úgy tűnt, talált-süllyedt.
-Az nem olyan.
Marlene hátradobta a haját, és Dorcas hitetlenkedő pillantását látva csípőre tett kézzel kérdezte meg:
-Nem értem. Mire gondolsz?
Mary nevetni kezdett - ismét.
-Mire, mire?-kérdezte szórakozottan Dorcas Meadowes. -Arra a játékotokra, amit a tanév eleje óta játszotok.
-Miről van szó?-kérdezte Chloé, és a lányok máris beavatták.
-Marlene és Sirius...-kezdte Mary izgatottan.
-Várj! Tudod, ki az a Sirius?-nézett Lily Chloéra, Maryt elhallgattatva.
-Igen-bólintott a francia lány. Azt nem említette, hogy a testvérét is ismeri.
-Akkor folytathatod-intett Lily.
-Szóóóval-nyújtotta meg az "ó"-t Mary-, Marlene és Sirius az első napon a vonaton...
-Ez nem igaz-állította le őt Marlene.
-Nem-e?-kérdezte kissé provokálóan Dorcas.
-Nem! A lányok azt hiszik, történt valami, de nem. Ez nem igaz. Csak összefutottunk a vonaton, és váltottunk pár szót.
-Azt is mondd el neki, miről-noszogatta Lily, a barátnőihez hasonlóan ő is vigyorogva.
-Sirius megjegyezte, hogy mennyire jól nézek ki-húzta ki magát büszkén Marlene.
-Egy csókkal kifejezve-visított fel a nevetéstől Mary.
Bumm! Egy párna repült felé, Marlene pontos célzásának köszönhetően az arcába.
Chloé is elnevette magát.
-Idegesítőek vagytok!
-Miért, nem volt csók?-kérdezett rá Chloé, próbálva összerakva a képet.
-Nem hát...-mondta Marlene.
-Pedig de. Hallottam, ahogy később mesélte Potternek-jelentette ki Lily magabiztosan, de egyből meg is bánta.
-Óóó, te figyeled, miket mond Potter?-kapott a témán Marlene.
Lily mély levegőt vett.
-Nem, nem erről van szó...-kezdett volna bele egy hosszú érvelésbe, ha a többiek nem vágnak a szavába.
-De, de, pontosan erről-nevetett Mary.
-Mary, ne nevess ennyit-szólt rá egyszerre a két lány, Lily és Marlene.
-Oké... Ez nekem túl sok információ egyszerre-fogta a fejét Chloé nevetve. Marlene felé nyújtotta a ruhát, remélve, hogy a szerelmi téma ezzel alább fog hagyni. -Próbáld fel nyugodtan. Ha gondolod itt is hagyom, majd visszaadod. Nekem nem hiszem, hogy kelleni fog egyelőre.
-Nagyon szépen köszönöm!-sikkantotta Marlene, és a ruhát elvéve kezdte el tanulmányozni azt, majd alig pár másodperc múlva gondolt egyet, felpattant, és az ágya függönyét behúzva átöltözött.
-Na?-lépett ki rövid idő múlva ideiglenes öltözőjéből.
-Csodálatos-jelentette ki Lily.
-Elképesztő!-ámuldozott Dorcas.
-Nagyon csinos vagy!-kiáltotta Mary.
-Jobban áll rajtad, mint rajtam-mosolygott Chloé.
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm és ez nem igaz-nézett végig Marlene a barátnőin, az utolsó kijelentést Chloénak címezve.
-Pedig így van-húzta ki magát a hollóhátas lány.
-Chloé Rouge, francia divatkirálynő, sajnálattal kell közölnöm, hogy tévedni tetszik-mondta Marlene úgy, mintha tényleg egy uralkodóval beszélne, és miután ez elhangzott, a következő másodpercben már mindenki a nevetéstől görnyedve szórakozott ezen.
-Rendben, rendben-húzta ki magát ismét Chloé, miután kellően kinevette magát.
-Akkor elismered, hogy nincs igazad?-kérdezte felvont szemöldökkel Marlene.
-Részben-bólintott Chloé.
-Csak részben?
-Igen. Jól áll nekem is ez a ruha, de rajtad akkor is jobb-jelentette ki határozottan. -Neked is adhatom, ha...
-Csak kölcsön kérem-vágott a szavába a szőke griffendéles.
-Ahogy gondolod. -Chloé felállt az ágyról. -Mennem kell tanulni.
-Ennyi házit kaptatok már ma?-kérdezte Dorcas.
-Nem. De nekem még pótolnom kell az elmúlt három év hiányosságait.
-Hogyhogy?-érdeklődtek tovább, mire Chloé nekik is elmesélte, amit Alice-nak is.
-Segíthetek-ajánlotta fel Lily. -Legalább én is ismételek egy kicsit. Menjünk a könyvtárba.
-De nincsenek nálam a könyveim, az írószereim, semmi-tárta szét a karját Chloé.
-Az nem baj-vonta meg a vállát a vörös lány, miközben a ládájában kezdett el keresgélni. -Tudok kölcsönadni mindenből.
-Aranyos vagy-mosolygott Chloé. -Mint mindannyian.
-Ahogy te is-hangzott a négy lány válasza.

Hirtelen változásWhere stories live. Discover now