Twin

44 5 0
                                    

Sejak Dato' Harun berasa tidak kena pada keluarganya dia pun mula meminta cadangan dari Alex dan Iskandar.

Bermula dari itu Angel memberi idea untuk meletakkan Nana sebagai pengawal peribadi kepada Syahirah.

Selamat pagi, saya ingin bertemu  dengan Tuan haji Iskandar atau Mr. Alex.. kata gadis berpakaian kemas dan berselendang kemas.

Boleh saya tahu atas urusan apa? Tanya Rayyan. Setahu dia semua orang yang ingin bertemu dengan dua majikannya itu harus mempunyai temujanji.

Saya Nana Adrianna binti Nordin, saya ditugaskan untuk menjadi pegawai peribadi Puan Nor Syahirah. Jawab gadis itu.

Sekejap ye saya hubungi salah seorang daripada mereka. Jawab Rayyan.

📞

Selamat tengahari Tuan ada seorang gadis bernama Nana Adrianna binti Nordin ingin berjumpa salah seorang daripada Tuan atau Mr. Alex tanya Rayyan.

Suruh dia masuk. Jawab Tuan haji Iskandar.

Baik Tuan. Jawab Rayyan selaku P.A kepada Tuan haji Iskandar.

Nana jemput duduk.

Rayyan maklum kepada Mr. Alex yang Nana sudah sampai disini bersama saya. Arah Tuan haji Iskandar. Satu lagi, jika Dato' Harun jemput dia masuk terus ke bilik ini. Suruh mak Munah siapkan minum untuk kami.

Baik Tuan.

Tok, tok... Ketukan di pintu pejabat mr. Alex.

Masuk. Arah mr. Alex. Kebetulan Izhan dan max juga berada disitu.

Mr. Alex, Tuan haji Iskandar minta saya maklumkan kepada Tuan. Cik Nana sudah berada di pejabat dia sekarang.

Oh dia dah sampai baiklah. Saya akan ke sana sekarang. Izhan dan max tolong follow up kes yang saya cakap tadi cepat sikit sebab anak guam kita sudah dalam keadaan tenat sekarang. Arah mr. Alex.

Baik boss.

Mr. Alex terus ke pejabat Tuan haji Iskandar.

Kenapa bro? Soal Max.

Entah, ada budak bodyguard John datang bawak sampul surat coklat nak jumpa bapak korang. Jawab Rayyan.

Bakal bapak mertua kau pun ada Izhan. Macam kes berat je. Aku tengok.

Nana kan budak perempuan tu? Soal Izhan.

Ye, mana kau tahu?

Aku pernah dengar cerita abah dengan Mrs Angel. Dia tu akan jadi bodyguard kakak ipar aku.

Wow.. perempuan macam tu cantik boleh jadi bodyguard? Soal Rayyan.

Cantik sangat ke? Soal Max.

Cantik bro.

Tapi kau tak tahu sebalik kecantikan itu Nana tu penembak tepat yang paling profesional dalam kumpulan John. Dia ni jugak mahir dalam 3 seni mempertahankan diri dan mempunyai pengetahuan dalam guaman. Cerita Max.

Hebat lah bro banyak betul kau tahu. Balas Rayyan.

Gila tak tahu. Si John tu sepupu aku Mrs Angel tu family Friends keluarga Puan Syahirah. Tak kena lah kalau diaorang hantar bodyguard kelas bawahan. Jawab max.

________________________

Setibanya di hospital Ira terus di letakkan di atas katil lalu ditolak ke bilik kecemasan.

Dah ada 6 cm bukaan Fara puan Ira. Kita kena cepat masukkan dia ke bilik bersalin. Arah doktor Atikah.

Baik doktor.

Orang LuarWhere stories live. Discover now