Capitolul 25

743 25 3
                                    

"So don't be sorry, things will all work out

And I'll always be here when you've got your doubts" - Kenny Holland

Kate's POV

-Iubito, ești gata? întreabă Louis intrând în camera mea, care era practic un dezastru. Majoritatea hainelor erau aruncate pe podea și pe pat, iar eu căutam prin grămada rămasă în dulap.

-Nu, mă plâng și mă așez pe podea cu o față de cățeluș, dându-mă bătută. De câteva minute tot caut geaca mea preferată de iarnă și nu reușesc să o găsesc nici cum. 

-Lasă-mă să te ajut, spune și începe să caute și el prin dulap, dar fără folos. 

M-a ajutat să îmi împachetez restul hainelor, pe care abia le-am găsit deoarece acum este primăvară și în Austria noi mergem la munte, unde este zăpadă. După ce și bagajele mele au fost gata, am adunat împreună dezastrul din camera mea.

Ne-am așezat amândoi pe pat extenuați și am stat câteva minute în liniște, tot ce se auzea în cameră era respirația noastră.

-Cum te simți? întreabă Louis dintr-o dată, făcându-mă pe mine să tresar deoarece aproape adormisem. 

-Nu știu, răspund și trag o gură mare de aer. Nu știu exact cum mă simt, deoarece mintea mea încă este un dezastru total și câteodată simt că rămân fără aer. 

După asta Louis nu a mai zis nimic, ci doar m-a strâns mai tare la pieptul lui. Mi-am ridicat privirea în sus, iar el se uita în jos la mine, cu un zâmbet mic pe buze. M-am ridicat puțin spre el și mi-am lipit buzele de ale lui, într-un sărut scurt, dar plin de emoție. 

-Te iubesc, șoptește după ce ne-am despărțit din sărut, iar eu mi-am așezat capul înapoi pe pieptul lui. 

-Și eu te iubesc, îi spun și închid ochii, ascultându-i bătăile inimii.

Nici nu am apucat să stăm pentru mult timp în acea liniște relaxantă, căci Niall a intrat val vârtej pe ușă. 

-Nu e timp de dormit. Sper că ți-ai terminat bagajele, Kate. Ți-am găsit și geaca aia pe care o tot căutai, spune și aruncă geaca pe pat, aceasta căzând exact pe fața mea. Este o geacă de fâs albastru închis cu glugă, dar e foarte călduroasă. Am luat-o și am pus-o în bagaje alături de celelalte haine și m-am asigurat că am pus tot ce trebuie.  

În acest timp am auzit o mașină parcând în fața casei noastre și i-am văzut pe Will, Lucas, Jason -băiatul cu care Louis locuiește- și iubita lui, Charlie. 

Lillian și Greg ne-au spus că putem invita pe cine dorim, deoarece ei au închiriat toată cabana. Așa că i-am invitat pe Will și Lucas, iar Louis i-a invitat pe Jason și Charlie.  

Mi-am luat geanta de mână, iar Louis a luat valiza și am coborât împreună în living, unde restul ne așteptau. 

-În sfârșit. Credeam că o să ne faceți să pierdem avionul, spune Niall și oftează, apoi vine spre noi și i-a valiza și o duce în unul dintre taxiurile care ne așteptau în fața casei. Toți s-au ridicat de pe locurile unde erau așezați și l-au urmat pe Niall. Eu și Louis am rămas ultimii, că să pot încuia casa.  

La aeroport era zarvă mare, iar noi aproape că am întârziat. Am fugit printre lumea din jur ca să ajungem la Lillian și Greg. Într-un final, după ce aproape că ne-am pierdut unii de alții, i-am găsit. Imediat ce am ajuns lângă ei, Danya mi-a sărit în brațe. Mi-am lăsat geanta pe jos și am ținut-o în brațe, în timp ce ea mă strângea de gât și îmi tot repeta cât de mult se bucură că am venit și noi. 

Live the Moment || Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum