Capitolul 17

902 40 3
                                    

"When I wake up, I'm afraid sombody else might take my place" - The Neighbourhood

Kate's POV

Am oprit apa caldă și liniștitoare, pășind încet afară din duș. Mi-am întins mâna până la oglindă, ștergând-o deoarece s-a aburit. M-am privit pentru câteva secunde, examinându-mi fața. Eram puțin palidă, dar nu atât încât să arăt rău. Sub ochii aveam mici cearcăne, dar le puteam ascunde ușor cu puțin fond de ten. Părul blond îmi cădea ud pe obraji în jos, ajungând-mi până mai jos de bust. Am luat un prosop și l-am înfășurat în jurul corpului meu, aranjându-l sub braț pentru a nu cădea. Am ieșit din baie, iar Louis era întins pe pat, jucându-se pe telefon. Am trecut pe lângă pat, iar el părea tare concentrat la joc, așa că nu l-am deranjat și m-am dus direct la dulap. Am început să caut prin el haine pentru petrecere. 

-Ahh..du-te dracu! îl aud pe Louis țipând în spatele meu și m-am întors speriată, privindu-l cu o expresie confuză. 

-Ce naiba.. spun privindu-l cum își aruncă telefonul pe pat. 

-Asta.. spune și arată spre telefonul lui, pe ecran văzându-se imaginea cu "Game over" a jocului. -..este cel mai enervant joc, continuă făcând o față exasperată. Eu am început să râd, iar el și-a dat ochii peste cap și a luat telefonul din nou, continuând să se joace. Sincer începea să mă enerveze sunetele scoase de acel joc, dar am încercat să nu le bag în seamă. 

După câteva minute de căutare, am ales un top cu un model floral și niște pantaloni scurți negrii. Le-am așezat pe pat până mi-am căutat și niște papuci care să meargă bine și am ales cizmele negre cu ținte. Exact o ținută pe stilul meu. [outfit la link extern] Am luat hainele de pe pat și niște lenjerie intimă și am vrut să plec spre baie, dar am fost trasă în spate de două mâini puternice, care m-au întors astfel încât să fiu față în față cu iubitul meu perfect. 

-Uh..cred că mi-ar mai trebui măcar un minut să te văd așa și te-aș arunca direct în pat în următoarea secundă, spune pe un ton jos, în următoarea secundă lipindu-și dornic buzele de ale mele. Am zâmbit ușor în sărut, iar atunci când ne-am despărțit Louis m-a ciupit ușor de fund și a început să râdă când am tresărit. -Haide îmbracă-te că eu mă duc să văd dacă sunt gata băieții, spune și pleacă din cameră, lăsându-mă pe mine singură pentru a mă îmbrăca. 

Mi-am pus lenjeria intimă pe mine și nici nu am apucat să mă îmbrac cu restul hainelor că am auzit o bubuitură de jos. Am tresărit speriată și nu am mai stat să mă îmbrac când am auzit vocea nervoasă a lui Niall. Am văzut pe scaunul de la birou pusă o bluză de trening de-a lui Niall și am luat-o repede punând-o pe mine și trăgându-mi-o peste piept pentru a nu se vedea vedea ceva, iar apoi am fugit din cameră. Am coborât scările și atunci l-am văzut pe Louis ținându-l pe Niall care părea foarte nervos, în timp ce James se ridica de pe jos, ducându-și mâna la gură. 

-Ce se întâmplă aici? strig nervoasă, ei întorcăndu-și capetele spre mine. Când James s-a întors am observat că are buza spartă. -Doamne.. expir speriată și mă duc spre ei, acum fiind lângă James. -Ce dracu aveți? țip privindu-l dur pe Niall, pentru că eram sigură că el a început asta. 

-Dacă nu îl aduceai să stea în casa noastră asta nu se întâmpla! strigă Niall înapoi, privindu-ne urât pe mine și pe James. 

-Ți-am mai spus Niall. Trebuie să accepți asta. Are nevoie de ajutor, iar eu nu o să refuz să îl ajut, este prietenul meu și punct, îl confrunt cu același ton ridicat și nervos. Nu îmi este frică de el, este fratele meu, nu poate să îmi facă rău. 

-Doamne ce încăpățânată ești, spune și își dă ochii peste cap. -Rămâne așa, dar dacă prind droguri în casă, îl dau afară și pe tine cu tot cu el, spune și mă privește nervos. 

Live the Moment || Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum