Capitolul 3

2K 98 12
                                    

"You got me caugth in all this mess

I guess we can blame it on the rain" - He Is We

Kate's POV

Ne-am ridicat de pe bancă și ne-am apropiat de acea grămadă de elevi. M-am strecurat printre ei ca să văd ce se întâmplă. Tot ce auzeam era cum toți elevii strigau 'Bătaie'. Când am reușit să ajung în față l-am văzut pe Niall încasând un pumn de la un tip. Am fugit de grabă spre el, chiar atunci când băiatul acela vroia să mai de-a încă o data în el. M-am băgat în fața lui și era cât pe ce să primesc un pumn în față. M-am lăsat în jos lângă Niall, văzând că îi curgea sânge din buză. Atunci a apărut și Jess, care a venit și l-a ajutat pe Niall să se ridice, pentru că părea că acel pumn nu a fost singurul care l-a primit. Până Jess s-a ocupat de Niall eu m-am întors să văd ce avea tipul acela cu fratele meu. 

-Hei. Ce-ai cu el? Ce ți-a făcut? spun eu atrăgându-i atenția băiatului, care mă privea neinteresat, dar cu o urmă de nervozitate în ochi. 

-Nu te interesează pe tine piticanie, spune acesta plictisit, dându-și ochii peste cap.   

-Ba chiar să ști că mă interesează motivul pentru care l-ai lovit pe fratele meu! strig eu hotărâtă, acesta privindu-mă încruntat. Eram prea nervoasă în acel moment așa că mi-am pus mâinile pe pieptul lui și l-am împins, el dându-se un pas înapoi, luat prin surprindere de gestul meu. 

-Mai bine ți-ai vedea de treaba ta, pentru că nu cred că vrei să ai de-aface cu mine. Ai înțeles păpușă?! spune apropiindu-se de mine și prinzându-mi mână puternic în a sa, strângând amenințător. 

-I-ați mâna de pe ea! spune o voce din dreapta mea. Îmi întorc privirea și observ că era Louis care se apropia nervos de noi. 

-Ce vrei Tomlinson? Crezi că vreau să ți-o fur și pe asta? spune acesta râzând, făcându-mă pe mine să vreau să îl lovesc direct în fața lui aia de retardat mintal. 

-Doar i-ați mână de pe ea! spune Louis hotărât, stând drept în fața noastră, cu o figură nu foarte fericită. 

-Stai! Ce vrei să spui? spun eu uitându-mă la băiatul care încă mă ținea strâns de mână. 

-Vreau să spun că Louis a pierdut-o pe Cogeo, care a venit la mine, explică acesta cu un zâmbet de învingător pe buze. Îmi întorc privirea spre Louis, care se uita la acel băiat cu dispreț, dar nu părea foarte uimit.

-Ah, imi amintesc seara în care am dus-o în patul meu. Era așa fericită că eu îi acord atenție, ceea ce tu nu ai făcut. Îmi tot zicea că deabia așteaptă să scape de tin- spune băiatul, dar nu apucă să termine deoarece pumnul lui Louis a făcut contact cu fața lui, acesta lăsându-mi brusc mâna din strânsoare. Dar nu s-a lăsat mai prejos și a ripostat, astfel pornind o mare bătaie între ei. 

Niciun alt elev nu îndrăznea să se bage între ei, doar eu țipam ca o nebună să se oprească. Abia când i-am văzut pe jos, iar acel băiat era peste Louis și încerca să îl lovească am fugit și l-am împins. Se uita uimit la mine, la fel și toți ceilalți de acolo. 

M-am lăsat în jos lângă Louis, verificând dacă e bine,și atunci a venit directoarea și când a văzut ceea ce s-a întâmplat, l-a luat pe acel băiat și l-a dus la direcțiune. Tot ce a mai apucat să zică a fost 'O să mă razbun', dar nu l-am băgat în seamă. Directoarea i-a trimis pe toți în clase, iar eu am rămas să îl ajut pe Louis. Ea a spus că toți patru putem pleca acasă. 

Am luat mașina lui Niall și am condus până la mine acasă. Băieții nu erau grav răniți, așa că doar i-am trimis să își spele rănile și să vină să îi bandajăm. După ce am terminat bandajatul, am plecat toți în bucătărie să mâncăm ceva. Am mâncat repede și după am urcat sus în camera mea să mă schimb. Am făcut un dus și mi-am luat un tricou larg pe care scria 'Hipsta Please', niște pantaloni cu scurți de trening. După ce m-am îmbrăcat, am ieșit din baie și l-am văzut pe Louis în camera mea, cu rama cu poza părinților mei în mână. Când m-a văzut a lăsat-o repede jos și s-a întors cu fața spre mine. Eu m-am așezat pe pat și i-am făcut semn să se pună lângă mine. Așa a și făcut, și atunci eu am început să vorbesc. 

Live the Moment || Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum