Capitolul 4

2K 82 17
                                    

"I've lost control and I don't want it back

I'm going numb, I've been hijacked" - Panic! At The Disco

Kate's POV

Dimineața a venit repede, și alarma a sunat din nou. Îmi întind mâna să o opresc apoi îmi deschid încet ochii, încercând să mă obișnuiesc cu lumina puternică ce pătrundea în cameră printre draperiile de la geam. Mă ridic în capul oaselor, și mă pun pe picioare. Îmi târâi somnoroasă picioarele până în baie unde îmi spăl fața și dinții apoi mă întorc în camera mea. După mă îmbrac cu niște pantaloni negrii, rupți în unele părți, un maieu mai larg, gri pe care scria "Rock Me" și conversele mele albe. Mi-am luat geanta de pe pat și am coborât jos. 

Am intrat direct în bucătărie, unde speram să îl găsesc pe Niall, dar nu era. Mi-am lăsat geanta pe un scaun și am urcat pe scări, cu direcția spre camera lui. Fiind dimineață nici nu m-am mai deranjat să bat la ușă. Am intrat direct în cameră și Niall era în pat, dormea. M-am apropiat de pat și am început să țip "Trezirea". Prima lui reacție a fost să strige spre mine "Du-e dracu", apoi m-a împins puțin ca să îl las în pace. Asta m-a ambiționat și mai tare, așa că l-am tras de picioare până a căzut pe jos. Era întins ca o plăcintă și nu făcea nimic. Probabil îi plăcea podeaua. Am văzut că nu are de când să se scoale, așa că am ajuns să i-au măsuri de urgență. 

 M-am apropiat de el și i-am zis calmă, dar amuzată de răspunsul pe care mi-l va da "Dacă nu te scoli, nu o să mai ai ce mânca timp de o săptămâna". Când a auzit cuvintele spuse de mine s-a ridicat brusc și a zis "Sunt treaz". Am pufnit în râs apoi am fugit pe lângă el ieșind afară din cameră. Am coborât în bucătărie unde am pregătit două boluri cu lapte și cereale. După 10 minute a coborât și Niall jos și am mâncat amndoi.

Când am fost gata mi-am luat geanta și am plecat spre școală. În fața liceului ne aștepta Jess. M-am dat jos din mașină și am plecat spre ea, până Niall ducea mașina în parcare. Am intrat în curtea liceului care era plină de elevi, ca de obicei. Trebuia să înceapă prima oră, așa că nu ne-am mai așezat pe bancă. Eu și Jess aveam oră împreună, istorie. 

Am plecat spre sala de istorie. A fost o oră obișnuită, nimic interesant. Așa au trecut și celelalte 3 ore. Până când a venit și pauza. Mergeam liniștită pe hol, mă îndreptam spre dulapul meu, când în fața mea apar doi băieți. M-am oprit înainte să mă ciocnesc de ei și m-am dat un pas în spate. Mă priveau ciudat, parcă așteptau să fac ceva. Asta am și făcut. 

-Ce dracu vreți? întreb nervoasă, privindu-i sceptic pe băieții din fața mea. 

Niciunul nu mi-a răspuns, dar în schimb se uitau undeva în spatele meu, așa că m-am întors ca să văd la ce se uită, dar defapt nu se uitau la ceva, se uitau la cineva. Era aceeași roșcată enervantă cu care am avut un război în prima mea zi aici. Se uita cu o privire malefică la mine, pe fața ei fiind un rânjet enervant. 

-Ce vrei Clarie ?! m-am răstit la ea, care se apropia cu pași lenți de mine. 

-Să îmi i-au revanșa. Nimeni nu calcă în școala mea și își bate joc de mine, răspunde nervoasă.

-Doar tu să îți bați joc de alții? Nu...asta s-a terminat aici, când eu am pus picioarul în școala asta. Nu ești stăpâna aici. Nu poți să faci ce vrei și să îți bați joc de cine vrei. Cel puțin cu mine nu îți merge! îi trântesc aceste cuvinte în față, cu toată ura pe care o aveam pentru ea. 

-Vrei să vezi că o să îți înghiți cuvintele curvo! spune rânjind în continuare, apropiindu-se amenințător de mine. 

-Nu am timp de prostiile tale, Bitch! spun și vreau să mă întorc să plec, pentru că am observat că s-au adunat mulți elevi în jurul nostru, din nou. 

Live the Moment || Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum