"I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises" - Christina Perri
Kate's POV
Este 7 dimineața, iar eu nu am reușit să dorm decât 2 ore. Mă simt așa de obosită, de parcă aș putea să adorm în orice secundă, dar pur și simplu mintea mea nu poate să se gândească la altceva decât unde este Louis. Mă îngrijorează, defapt mă sperie, gândul că s-a întâmplat ceva. Nu vorbesc de faptul că a pățit ceva, deși asta ar putea să fie mai groaznic, dar Louis pare să știe să se apere în caz de ceva. Mă îngrijorează faptul că ar fi putut face ceva, părea destul de amețit când l-am văzut ultima dată, și mă doare capul doar când mă gândesc la asta.
M-am ridicat leneșă din pat, aruncând o scurtă privire la Niall, care dormea liniștit. Mi-am luat telefonul de pe noptieră și am ieșit din cameră, încercând pe cât se poate să nu fac zgomot, dar la cât de obosiți erau băieții, nici un buldozer nu i-ar putea trezi. Am intrat în bucătărie, privind derutată în toate părțile, neștiind ce să fac. Nu puteam să dorm și era doar 7 dimineața. Normal astăzi trebuia să mergem la școală, dar sincer nu mă simt în stare să o fac, am o durere ușoară de cap și cred că dacă o să mă duc acolo, o să adorm cu capul pe bancă și asta o să fie jenant, la fel ca celelalte dăți când s-a întâmplat. Oricum nu am de gând să mă duc singură, când toți ceilalți o să stea acasă și o să doarmă, pentru că sigur nu am de gând să mă duc acum și să îi trezesc, în starea în care sunt.
Mi-am pus apă într-un pahar și am ieșit din bucătărie, așezându-mă pe canapeaua din living. Am luat telecomanda și am pornit televizorul, mutând plictisită canalele, negăsind nimic interesant de urmărit. M-am ridicat plictisită de pe canapea și am căutat prin niște sertare din living până am găsit ce căutam: seria mea de episoade Spongebob.
Am pornit DVD-ul și m-am aruncat înapoi pe canapea, întinzându-mă pentru a sta mai confortabil. După ce m-am uitat la câteva episoade, am început încet, încet să ațipesc, dar când eram aproape să cad în lumea viselor, am simțit cum ceva greu se lasă pe mine, iar atunci când m-am uitat la cine era, am dat nas în nas cu James. Stătea întins deasupra mea, capul lui fiind la câțiva centimentrii de al meu. Avea o față obosită, dar își păstra un mic rânjet pe buze.
-Hei, spune el cu vocea lui matinală, lăsându-se cu toată greutatea pe mine, lăsându-și capul pe umărul meu.
-Dă-te jos de pe mine, ești greu! spun sufocată de greutatea lui, iar el s-a presat și mai tare pe mine, făcându-mi în ciudă.
Știam că dacă mă rog de el nu o să meargă, așa că am aplicat altă metodă. M-am apropiat cu fața mai mult de urechea lui și l-am mușcat cât de tare am putut. În mai puțin de o secundă a sărit ca ars în sus de pe mine, căzând pe lângă canapea, ca o plăcintă. Eu am început să râd în hohote, dar mi-am pus repede mâna pe gură ca să nu fac mare gălăgie și să îi trezesc și pe ceilalți.
-Nu mai râde atât, spune James strâmbându-se la mine în timp ce se ridica de pe jos. Se uită câteva secunde la mine, apoi începe să mă împingă dintr-o parte, până m-am lipit de spătarul canapelei.
-Ce naiba tot faci? întreb ofticată, dar păstrând un ton amuzat. El nu mi-a răspuns, în schimb s-a așezat lângă mine, presandu-mă de canapea, încât abia mai respiram. -Nu pot sta așa, protestez frustrată de poziția în care stăteam, iar el își dă ochii peste cap și își întinde mâna pe sub capul meu, trăgându-mă puțin spre el, astfel încât capul meu să fie pe umărul lui.
-Așa e mai bine? spune el având un ton amuzat, iar eu am chicotit, murmurând un "Mhm" și închizându-mi ochii.
Știu că toată chestia asta vi se pare ciudată, eu și James comportându-ne așa, dar așa ne comportăm noi de când ne cunoaștem. Suntem foarte apropiați, iar asta este ceva obișnuit pentru noi, deși sunt sigură că Niall ar fi deranjat de asta, cum a fost și în NY, când într-o zi ne-a găsit pe mine și pe James dormind în camera mea împreună. M-am certat mult cu el, deoarece el credea că eu și James suntem împreună, ceea ce nu este deloc adevărat. Eu și James tot timpul am avut relația asta de prieteni foarte buni, aș putea să zic că suntem ca frații. Lui Niall nu i-a plăcut asta și tot timpul a spus că este o influență rea asupra mea, dar niciodată nu l-am ascultat. Mi-a fost dor de momentele astea cu James, iar acum încerc să profit de ele, așa că m-am apropiat și mai tare de el, punându-mi capul pe pieptul lui.
CITEȘTI
Live the Moment || Louis Tomlinson
FanfictionAceasta este povestea unei fete numită Kate Horan, care a avut o copilărie frumoasă, dar a ajuns să își trăiască adolescența în întuneric. Ceea ce a reușit să îi deschidă ochii a fost moartea părinților săi. Ea a rămas împreună cu fratele său, Nial...