"Just gonna stand there and hear me cry
But that's alright, because I love the way you lie" - Rihanna
Kate's POV
Ziua asta a fost una minunată. După ce am cântat și dansat cu Jess, am făcut împreună clătite, în timp ce băieții ne cicăleau de la masă. Clătitele au fost delicioase, doar că nu am apucat să mâncăm așa multe deoarece Niall a mâncat mai mult de jumătate din ele, iar noi am rămas cu restul. Fomistul de frati-miu!
Am stat toată ziua împreună, râzând de diferite chestii, mai ales de colega noastră tocilară, care este foarte ciudată, sincer. Niall mi-a spus că azi a venit cu părul umflat, cu fața plină de machiaj extravagant și toate chestile, îmbrăcată total diferit de stilul ei de tocilară, ceva gen o mini prostituată și a făcut asta doar pentru că băiatul pe care ea îl place a râs de cum arăta ea, iar o târfă proastă din școală i-a spus că dacă se îmbracă așa o să îi atragă atenția, și așa s-a și întâmplat, doar că a atras atenția întregii școli, care a râs în hohote de ea și a primit și o pedeapsă din cauza directoarei, care a spus că nu poate să vină îmbrăcată așa la școală. Săraca fată, este chiar prea naivă.
Faza care m-a uimit pe mine este că Niall și Louis chiar s-au înțeles destul de bine. Niall nu a zis nimic urât și asta m-a pus pe gânduri, dar mă gândesc că Jess s-a ținut de ce a zis și l-a convins pe Niall să îi dea o șansă lui Louis.
Îmi era teamă, deoarece mă gândeam că dacă Niall nu a vrut să îl accepte pe Louis până acum, va reacționa urât când va afla că acum suntem împreună, dar nu a fost chiar așa. Vă dați seama că nici nu a sărit în sus de fericire la fel ca Jess, dar măcar nu s-a enervat sau altceva.
Acum eu eram la duș, iar Louis stătea în camera mea pe laptop. Cât timp eram sub jetul de apă fierbinte am stat să mă gândesc la tot ce s-a întâmplat azi. Într-un timp îndelungat, astăzi a fost o zi în care chiar m-am simțit iubită, protejată. Până ieri nu mi-am dat seama, dar de când m-am întors în Londra și m-am reîntâlnit cu Louis, am început să simt ceva pentru el. Deși nu a trecut doar o săptămână, simt că totul a trecut așa repede, dar acum, în mintea mea, toate momentele petrecute în această săptămână se derulau cu încetinitorul, făcându-mă să mă bucur de tot ce a fost frumos, dar și să mă întristez la amintirea lacrimilor și cuvintelor aruncate după acea întâlnire care nu a avut loc.
După ce am terminat dușul, m-am întors în camera mea. Louis era în aceeași poziție, pe burtă, cu fața spre laptop, și cu spatele spre ușă. Când mi-a simit prezența în cameră s-a întors spre mine, privindu-mă din cap până în picioare și mușcându-și buza puternic. Mă uitam confuză la el.
-Ce este? întreb curioasă, apropiindu-mă de pat.
-N-nimic, doar că ești doar într-un prosop, iar eu nu pot rezista foarte bine la asta, spune, iar eu îmi las privirea în jos, amintindu-mi de faptul că am ieșit de la duș doar într-un prosop, care pe deasupra este și foarte scurt, deoarece Niall le folosește întotdeauna pe cele mai lungi.
-Oh, spun și îmi las capul în jos, simțind cum obrajii mei prind o culoare roșiatică.
S-a ridicat din pat și a venit spre mine, acum fiind în fața mea.
-Ești atât de frumoasă când roșești, ești frumoasă tot timpul, spune ridicându-mi capul, iar inima mea o ia la goană de la simplele lui cuvinte. Își lipește buzele de ale mele, iar eu nu ezit să îi răspund sărutului. Sărutul era unul simplu, dar care îmi transmitea o grămadă de sentimente, iar fluturașii din stomacul meu nu au încetat să apară.
CITEȘTI
Live the Moment || Louis Tomlinson
FanfictionAceasta este povestea unei fete numită Kate Horan, care a avut o copilărie frumoasă, dar a ajuns să își trăiască adolescența în întuneric. Ceea ce a reușit să îi deschidă ochii a fost moartea părinților săi. Ea a rămas împreună cu fratele său, Nial...