Capitolul 28

394 22 4
                                    

[N/A]: Ca să nu vă încurcați cu timpul, Kate și Niall s-au mutat înapoi în Londra la sfârșitul lunii februarie/începutul lui martie, iar capitolul de acum este undeva la sfârșitul lunii aprilie. Deci au trecut 2 luni.

P.s: la media este Alex din All Time Low cântând Therapy. Puteți să vă uitați la video ca să vă imaginați mai bine cum a fost momentul acela :)

__________


"A handful of moments, I wished I could change

But I was carried away." - All Time Low

Kate's POV

(după 2 zile-Sâmbătă)

-Jess, mai repede! strig panicată, uitându-mă a 5-a oară la ceas în ultimele 2 minute.

-Dacă nu te calmezi, o să te lovesc! spune ea pe un ton cât se poate de serios, mărind viteza mașinii.

M-am uitat din nou la ceas, văzând că este deja 3pm, iar eu încă nu eram acasă să mă pregătesc.

Azi este ziua concertului și ar fi trebuit să fiu deja gata, dar Jess a insistat să mergem la mall deoarece avem timp și așa am ajuns să țip în mașină la prietena mea să conducă mai repede ca să am timp să mă pregătesc.

În 5 minute am ajuns acasă, iar eu am fugit imediat înăuntru și în camera mea. Jess era în urma mea și probabil s-a dus la Niall în cameră.

Mi-am dat jos hainele de pe mine și am luat un prosop din dulap, fugind la baie. Am făcut un duș foarte rapid, cred că un record nou.

După ce am ieșit din duș, m-am uscat repede pe păr, lăsându-l să cadă în bucle naturale. M-am întors în cameră și am căutat în dulap, iar în final m-am îmbrăcat cu un maieu gri închis, cu o ancoră pe care scrie 'LONG LIVE THE RECKLESS & THE BRAVE', blungi negrii, rupți în genunchi și o cămașă negru cu alb în carouri, pe care am lăsat-o descheiată.

M-am uitat la ceas și era deja 3:25pm, iar Louis a spus că vine să mă ia la 3:40pm deoarece este un drum de 20 de minute până la The Venue, localul la care se ține concertul.

Am fugit înapoi în baie, de unde mi-am luat trusa cu machiaj și am aplicat puțin fond de ten, mascara și eyeliner. Mi-am pus brățările pe mână și am luat căciula mea neagră pe care scrie 'FUCK' și mi-am pus-o pe cap. M-am încălțat cu o pereche de Vans negrii și m-am uitat încă o dată în oglindă, aranjându-mi mai bine căciula pe cap.

În următoarea secundă, ușa de la camera mea s-a deschis și mă așeptam să fie Louis, dar când m-am întors, în pragul ușii mele era James, cu un rânjet pe buze. Un zâmbet mare s-a întins pe fața mea, entuziasmul împrăștiindu-se prin tot corpul.

-Entuziasmată, huh? spune el și se apropie de mine, iar eu am dat din cap, ochii mei fiind mari și plini de fericire.

Când a ajuns în fața mea și-a pus mâinile pe capul meu și mi-a aranjat părul sub căciulă, apoi mi-a prins fața între palmele sale și mi-a lăsat un sărut pe frunte. Mi-am înfășurat mâinile în jurul taliei sale, iar el și-a înconjurat mâinile pe după gâtul meu, lipindu-mi fața de pieptul lui tare.

-Mă bucur să te văd așa. Meriți să fi și tu fericită, șoptește el, bărbia lui fiind așezată pe capul meu.

Am zâmbit la pieptul său, strângându-l și mai tare în brațe.

Ne-am despărțit din îmbrățișare când am auzit zgomote venind din hol. Imediat ce am ieșit din camera mea să văd ce se întâmplă, am fost dărâmată la pământ, peste mine fiind presată greutatea fratelui meu.

Live the Moment || Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum