Acesta nu este un capitol, este doar ceva ce aveam nevoie sa spun.
Vreau sa incep prin a va spune ca imi pare rau ca nu am postat de atata timp, scoala e foarte grea si am ajuns intr-un punct in care chiar nu mai stiu ce sa scriu. Capitolul urmator am inceput sa il scriu, dar apoi am avut un blocaj si imi este greu sa il termin, dar voi incerca sa il postez saptamana aceasta.
Nu stiu cati dintre voi veti citi asta, dar cred ca majoritatea dintre cei care o fac, stiu despre incendiul din Bucuresti, de la clubul Colectiv.
In ultimele 3 zile, am navigat internetul pentru mai multe informatii si am stat cu mama si ne-am uitat la televizor, ascultand toate reportajele si marutriile supravietuitorilor si famililor celor decedati.
Sunt pur si simplu infiorata de ce s-a intamplat. Nu imi pot imagina chinurile prin care au trecut acei tineri, arzand in flacarile iaduli si panica si disperarea pe care au simtit-o cand incercau sa iasa din acea cladire. Nu imi pot imagina ce au simtit parintii acestor tineri cand au fost sunati in mijlocul noptii sa vina sa isi ridice copii morti, arsi de vi.
Si ce ma socheaza cel mai mult, este ignoranta unora. Ma socheaza sa vad cat de rai pot fi oamenii, spunand ca acei tineri isi meritau soarta, pentru ca ascultau acel gen de muzica, presupunand ca oamenii care asculta acel gen sunt satanisti. Cum pot oamenii sa gandeasca asa ceva? Cum poti sa postezi pe internet asa aberatii? Oamenii aceia au trecut prin momente de groaza, scene ca din iad, iar tu apari de nicaieri si spui ca meritau sa arda toti acolo.
Am plans pentru aceste 32 de suflete prapadide in acest carnagiu si ma rog pentru cei care sunt pe patul de spital acum, zbatandu-se intre viata si moarte. Toti ar trebui sa ne rugam pentru ei!
Nu ma mai lungesc, vroiam doar sa ma descarc si sa va anunt ca nu am disparut, sunt inca aici si o sa postez curand.
Vroiam sa va intreb daca ati cunoscut pe cineva de acolo, sa ma asigur ca voi sunteti bine in caz ca ati fost acolo sau daca cineva drag este in spital din cauza acestui incendiu.
Sper din inima ca toti sunteti bine, aveti grija de voi ♥
Lasati un comentariu cu parerile voastre, vreau sa vad ce aveti de zis si voi si vreau sa stiu ca sunteti bine.
Condoleante famililor si Dumnezeu sa le dea putere lor si celorlalte familii care stau in holurile spitalului, asteptand sa afle daca copii lor vor supravietui sau nu.
CITEȘTI
Live the Moment || Louis Tomlinson
FanfictionAceasta este povestea unei fete numită Kate Horan, care a avut o copilărie frumoasă, dar a ajuns să își trăiască adolescența în întuneric. Ceea ce a reușit să îi deschidă ochii a fost moartea părinților săi. Ea a rămas împreună cu fratele său, Nial...