Capitolul 23

747 34 5
                                    

"I'm falling apart, I'm barley breathing

With a broken heart, that's still beating" - Lifehouse

Kate's POV

În dimineața următoare, speram să mă trezesc în brațele lui Louis și totul să fie doar bine, dar visele mele s-au destrămat când fratele meu a intrat în camera mea la ora 8 dimineața și ne-a văzut pe mine și Louis îmbrățișați în pat. 

-KATE! strigă Niall furios, iar eu și Louis am tresărit imediat din pat. -Nu pot să cred. Ce naiba este în capul tău?! spune cu o mască de furie întipărită pe față.  

L-am privit confuză pentru câteva secunde, dar nu știam ce să zic. Louis stătea tăcut, fără să vrea să între din nou în probleme cu fratele meu. 

-Niall, eu, noi, încep să spun dar mă bâlbâi în continuu, fără să reușesc să formulez o întreagă propoziție.

-Nu pot să cred că după tot ce a făcut, te-ai aruncat imediat în pat cu el, spune dar de data aceasta, acea mască de furie s-a transformat în dezamăgire.  

-Niall, nu s-a întâmplat nimic între ei, șoptesc, dar nu cred că a înțeles tot ce am zis. -Doar ascultă ce avem de zis, am aflat adevărata poveste, spun cât de calmă și convingătoare pot, dar Niall fiind încăpățânat, ignoră ceea ce am zis și pleacă din camera mea, trântind ușa în urma lui. 

M-am ridicat din pat și m-am îndreptat cu pași repezi spre ușă, hotărâtă să îl fac pe fratele meu să ne asculte. Louis s-a ridicat și el, vrând să mă urmeze. 

-Pune niște pantaloni pe tine, Louis! spun și fără să mai aștept am coborât scările și am intrat în bucătărie, unde știu că o să îl găsesc pe Niall. 

Și așa cum mă așteptam, el era așezat la masă, stând cu capul rezemat în palme. Atunci când am intrat în bucătărie, nici măcar nu și-a ridicat privirea, așa că m-am așezat și eu la masă, pe scaunul de lângă el. 

-Niall, șoptesc și îmi pun mâna pe genunchiul lui, într-o încercare de a-i atrage atenția. Într-un final și-a ridicat privirea spre mine, dar urăsc ceea ce am văzut în ei; dezamăgire. 

-De ce faci asta, Katerina? întreabă și știu că este foarte serios și supărat, deoarece mi-a folosit numele întreg. 

-Pentru că nu a greșit cu nimic, ei nu au greșit cu nimic, răspund și îmi ridic mâna de pe piciorul lui și i-o așez pe obraz, întorcăndu-i fața spre mine. Se uită confuz în ochii mei, dar am de gând să îi șterg confuzia. -Jess și Louis nu au făcut sex. Am vorbit cu Haley, o prietenă de-a lui Louis, care a fost la petrecere și a văzut ce s-a întâmplat. A fost o înscenare, cineva i-a drogat pe amndoi și după ce au adormit într-o cameră i-au dezbrăcat și le-au făcut poză, explic cât de clar pot. Am urmărit cu atenție chipul lui Niall trecând de la o emoție la alta, până într-un final când a realizat că fata pe care o iubește, îl iubește cu adevărat. 

-Oh Doamne, șoptește și își închide ochii, respirând cu greu.  

Mi-am lăsat mâinile de la fața lui spre umeri și l-am tras spre mine. Niall și-a înfășurat mâinile în jurul meu și m-a strâns puternic în brațe. Inima îi bătea tare și pot să simt cât de ușurat este. 

-Du-te la ea, îi spun atunci când ne despărțim din îmbrățișare, iar el nu mai zice nimic, doar dă din cap aprobator și pleacă în grabă din bucătărie. 

După câteva secunde m-am ridicat de la masă și m-am dus să îmi fac o cafea. Am auzit ușa de la bucătărie deschizându-se și apoi am văzut silueta lui Louis. S-a așezat pe un scaun la masă și a stat așa și m-a privit până cafeaua a fost făcută și m-am așezat pe scaunl de lângă el.  

Live the Moment || Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum