"Just close your eyes, the sun is going down
You'll be alright, no one can hurt you now" - Taylor Swift
Kate's POV
Am conectat stic-ul și am așteptat până mi-a apărut ceva pe ecran. Oh Doamne! A apărut un mic fișier, în care apar o grămadă de coduri, cifre, litere, pe care nu le pot înțelege, și continuă să apară, de parcă ar fi infinit. Ce dracu mai e și asta?
Dintr-o dată scrisul se oprește și ultima propoziție este: 'Vă rog introduceți parola'. What the fuck? De ce naiba am nevoie de parolă ca să văd un amărât de fișier? Doar dacă...ascunde ceva. Și puteam să jur că îmi ascunde ceva, deși știam asta, nu puteam să mă conving, dar acum sunt sigură. Ce poate fi atât de grav încât trebuie să ascundă chiar așa de mine?
Louis' POV
-Nu pot să cred, spune Niall șocat, fața lui fiind foarte confuză și speriată. -N-ne urmărește? Adică o urmărește, se bâlbâie el, iar eu îl înțeleg perfect. Și eu dacă aș afla că cel care mi-a omorât părinții o caută pe sora mea să o omoare aș fi la fel de șocat și speriat ca el.
-Niall, vreau să nu îi spui lui Kate. Se va speria și chiar nu pot să mă descurc cu asta când ea este terifiată, spun cu o voce joasă, iar el pare și mai confuz.
-De ce să nu îi zici? Așa nu ar mai fi probleme. Ea ar avea încredere în tine și totul are merge bine, mă contrazice el, iar eu îmi închid ochii pentru un moment, iar apoi îi deschid și îl privesc ca și cum nu aș ști ce să zic. Într-un fel, m-am gândit și eu la asta, dar asta ar însemna ca pe lângă faptul că o să îi fie frică să mai iasă din casă, ei vor observa asta și își vor da seama că ea știe de undeva și apoi s-a dus acoperirea mea.
-Nu pot. Este complicat, prea complicat. Într-o zi o să îi spun, dar acea zi nu este acum. Trebuie să fi atent Niall, nu doar la ea, cât și la tine și poate și la Jess, spun, iar el se încruntă, arătându-mi faptul că nu a înțeles.
-De ce și Jess? întreabă, confuzia citindu-se în ochii lui.
-Este iubita ta și cea mai bună prietenă a lui Kate, așa-i? întreb, iar el dă din cap afirmativ. -Atunci în caz că vrea să vă rănească pe unul din voi, sau chiar pe amndoi, o să încerce să vă doboare făcându-le rău persoanelor dragi vouă, îi explic, iar fața lui se transformă într-una speriată. -De cât timp stăm aici? întreb, încercând să schimb subiectul, deoarece nu vroiam să complic mai mult lucrurile decât erau. Nu i-am povestit lui Niall totul, doar părți mici pe care le-ar putea înțelege, fără să ceară extrem de multe răspunsuri.
-De mult timp. Oare Kate ce face acolo sus? spune el, iar eu mă las pe spate pe iarba verde, încercând să mă gândesc ce pot să îi spun lui Kate.
Aș vrea să îi spun pur și simplu adevărul, dar nu pot. Aș vrea să nu o mai mint, simt o durere în piept atunci când o mint și văd dezamăgirea în ochii ei.
-Mă duc la ea sau de duci tu? întreabă Niall, iar eu mă uit la el un timp, iar atunci când eram pe cale să răspund, telefonul îmi sună, iar apelantul era Tyler. După ceea ce mi-a spus când am vorbit data trecută, îmi este și teamă să răspund, dar trebuie să o fac.
-Da Ty!? răspund la telefon, iar de la celălalt capăt se aud niște sunete, de parcă Tyler ar fugi.
-Louis, trebuie să vi la depozit. Șeful este aici și a spus că vrea să te vadă, neapărat, spune grăbit, iar eu am înghițit în sec, frecându-mi fruntea pentru câteva secunde.
-Vin imediat, răspund, iar apoi închid și mă ridic de pe iarbă. Niall mă urmărea cu privirea, așteptând să spun ceva. -Trebuie să plec, îi spun, iar el dă aprobator din cap, iar eu o iau la pas spre casă și la mașina mea.
CITEȘTI
Live the Moment || Louis Tomlinson
FanfictionAceasta este povestea unei fete numită Kate Horan, care a avut o copilărie frumoasă, dar a ajuns să își trăiască adolescența în întuneric. Ceea ce a reușit să îi deschidă ochii a fost moartea părinților săi. Ea a rămas împreună cu fratele său, Nial...