Rüyamda tekrar aynı sahneyi görmüştüm. Ama bu sefer rüyanın sonu Julia'nın değişip babasına dönüşmesiyle sonuçlanmıştı. Bay Anderson zihnimin içine giriyor ve geriye bana dair hiçbir şey bırakmayacak kadar her şeyi siliyordu. Kendimi bomboş bir kabuk gibi hissederken irkilerek uyandım.Tek başıma yatağımda olduğumu fark ettim. Balkon kapısı kapalıydı.
Saçlarımı geriye atarken toparlanıp elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indiğimde mutfakta Tanya vardı. Damon eve gitmiş olmalıydı.
"Üzgünüm bu sefer Damon yerine ven varım."
Gülerek duvara yaslandım ve ellerimi önümde bağladım.
"İdare eder."Şaşkınlıkla bana bakıp arkamdaki yastıkla suratıma hedef alırken son anda kafamı çevirerek cama çarpmasını sağladım.
"Sana idare ederi göstereceğim."
"Sakin ol bücür cadı."dediğimde bu sefer kafama uçan tencereyle paçayı zor kurtardım.
"Sensin bücür."
"Amacın beni öldürmek mi seni acemi cadı? Ayrıca ben senden uzunum."deyip sırıttım. Birkaç santim de olsa önemli bir meseleydi.
"Cadılığımla ilgili sıfatlar üretmekten vazgeç. Ayrıca..."diyip duraksadığında sırıtarak ona bakmaya devam ettim. "Evet, benden uzunsun."
Bu sefer aynı anda güldük.
"Ve bana bir daha acemi dersen, acemi bir cadının yapabileceği her hatayı üzerinde uygularım." Ellerini kaldırıp etrafında büyülü yeşil harelerin dans ettiğini gördüğümde teslim olurcasına kollarımı kaldırdım."Güzel tehdit. Tamam, sen kazandın."
Sırıtarak masaya yaptığı tostu koyduğunda ben de yerden tencereyi kaldırmakla meşguldüm.
"Dün rapor verdin mi?"
Tam karşısına oturup "Henüz değil. Bugün amcamı arayacağım."diye yanıtladım."Sanırım herkes bugün verecek. Labaratuvardan henüz sonuç gelmemiş akşama doğru çıkar diye umuyorum."
Kafamı salladım.
"Çıkmadan önce toplantı odasına uğramamız gerekiyor."
Tekrar kafamı salladım ve yemeğimizi hızla bitirmek için konuşmamaya karar verdik.
—-
"Durumu özetlemek gerekirsek."diyerek sözü devraldı Julia. Hepimiz masa başındaydık.
"Birinci grup eski laboratuvara gitti ve orada küçük bir örnek buldu. Ardından yaratıkla karşılaşıp onu kovaladılar fakat yetişemediler. Buradan da yaratığın oldukça hızlı olduğu ortaya çıkıyor. İkinci grup ise Ucube'nin etrafını soruşturup Margaret'e olayı bildirdiler. Soruşturmalar yanıtsız kaldı fakat Margaret de bu işe dahil oldu. David hala kayıp. Üçüncü grup olarak Lisa ile ben de bir sonuç alamadık malesef.""Jasmine ve ekibinden haber var mı?"diye sordum içler acısı sonuç tablomuzu görmezden gelerek.
Buraya gelmeden hemen önce amcamla konuşmuştum fakat oranın durumuyla ilgili ayrıntılı bilgi vermemişti. Bir yandan aklım hala Ardena adasındaydı. Belki de bu akşam Derek'le konuşmalıydım. O herkesten daha çok şey biliyordu.
"Hala yaratığın izini sürdükleri bilgisini aldım."dedi Jason.
Ardından bıkkın bir şekilde Tanya konuştu. "Bahse girerim bir yerde yine onlarla kesişeceğiz."
Herkesin yüzünde anlık memnuniyetsiz bir ifade belirdi.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle dikkatimi kısa bir süre masada konuşulanlardan çektim. Mesaj amcamdandı ve kapının önünde olduğunu söylüyordu. Daha yeni konuşmuştuk bu kadar kısa sürede burada olabilir miydi? Ya da zaten konuştuğumuzda buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÜVARİ -Kızıl Ejder
Fantasy"Karanlıktan korkar mısın?"dedi sorusunu yineleyerek. "Demek karanlığın kendisi sensin ve karanlık asla seni korkutamaz."dedim onun söylediklerini tekrar ederek. Kibirle çürük dişlerini göstererek sırıttı. "Karanlık benim!" "Peki o halde. Sorumu değ...