Bölüm 3: Karşılaşma

6.5K 483 37
                                    

Dört saat uyuyup uykumu almıştım. Zar zor uyuduğum düşünülürse bu kadar uyumam benim için yeterliydi.

Yemeğimi yemiştim ve Hydnora adasına gitmek için hazırlık yapıyordum. Yanıma çok bir şey almam gerekmiyordu. Orada bir ya da iki gün kalacaktık. Alacaklarım yetmese bile Julia her zaman her şeyi fazla getiriyordu. Eksiklerimizi her zaman tamamlardı.

Hazırlanmamı bitirip kulağımdaki iletişim cihazını aktif hale getirdim. Hepsi sanki bunu bekliyormuş gibi aktif oldu.

"Demek sonunda sana ulaşabildik Bayan kaçak!"dedi Julia.

"Hiç aramayacaksın sanıyordum!"dedi Tanya sinirle.

"Bu duruma hala alışamadınız mı?"dedi Jason. Gözlerini devirdiğini tahmin edebiliyordum.

"Bitti mi?"diye sordum.

Tanya ve Julia aynı anda "Bitmedi!"diye bağırdı.

"Çok teşekkürler. Artık sadece bir kulağım işlevini yerine getiriyor."dedi Jason homurdanarak.

Gözlerimi kapatıp kulağımdaki yankının gitmesini bekledim. İkisi birbirinden gaz alınca çok gürültülü olabiliyorlardı.

"Sen de bazı şeylere alışamıyorsun demek ki Jason!"dedi Tanya.

"Ya, ne demezsin."dedi Jason.

"Pekala asıl konuya gelelim lütfen. Serena, yeni görevimiz hakkında ne düşünüyorsun? Dün sana ulaşamayınca neredeyse Ardena'ya geliyordum."dedi Julia. Konuya böylesine direkt o dalabilirdi zaten.

Sessizlik.

Hepsi susmuş cevabımı bekliyordu.

"Görev ilgimi çekti. Bir zamanlar liseye gitmeyi istediğimi biliyorsunuz. Bu benim için ilginç bir deneyim olacak."dedim.

"Ne demek istediğimizi biliyorsun."dedi Tanya sakince.

"Sorun yok. İşimle özel hayatımı ayırabilecek kadar aklım başımda. Bunun beni etkilemesine elbette izin vermeyeceğim ki etkileyemez de."dedim.

"Yani bu işteyiz öyle mi?"dedi Jason.

"Başka şansımız var mı? Her ne kadar kurucuların yakınları olsak da bu her şeye sözümüzün geçeceği anlamına gelmiyor. Özellikle konu görevler olunca..."dedi Tanya.

Haklıydı.

"Tanya haklı. Ayrıca Serena'dan bahsediyoruz. Üstesinden geleceğinden eminim. Bence Damon düşünsün. Onun işi daha zor olacak."dedi Julia.

"Haklısın. Konu iş olunca Serena disiplinli olduğu kadar ürkütücü de oluyor."dedi Tanya gülerek.

"Hatırlıyor musunuz bir keresinde, Julia ve ben görev bölgesinin kodunu yanlış girmiştik ve Annis olan bölge yerine kendimizi bir sahilde bulmuştuk. Neredeyse o denizde bizi boğacaktı."dedi Jason ve hepsi kahkaha atmaya başladı.

"Kaçmasaydık bizi boğacağından eminim."dedi Julia.

"Bir mağaraya saklanıp sinirinin geçmesini beklemiştik."dedi Julia.

Hala gülüyorlardı.

Gözlerimi devirdim.

Her ne kadar o zaman görevi onlar yüzünden yerine getiremediğimiz için sinirlensem de onları boğacak kadar ileri gitmezdim.

Şimdi bir daha düşündüm de...

Kesinlikle o kadar ileri giderdim!

"Bu durumdan eğlenmeniz ne kadar güzel. Eminim o zaman kaçmasaydınız eğlenen taraf ben olacaktım."dedim.

SON SÜVARİ -Kızıl EjderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin