Bölüm 21: Darkrose'un Delisi

3.7K 376 60
                                    

Multimedia: Zafina (Hayalimdekine en yakın görsel buydu, kafasında soru işareti olanlar için okurken sizinde hayal etmenize yardımcı olur diye düşündüm.) Serena'nın Zafina'yı serbest bıraktığı an.

—-

"Serena, seni burada görmeyi beklemiyordum. Okulda olmanız gerekmiyor muydu?"

Aksini söylese de beni görmeyi beklediğini biliyordum. Her şeyi bilmesi bazen sinirlenmeme sebep oluyordu. Kesin olarak elinde kanıt olmasa bile bazen ne yaptığımı hissediyordu. Bunun aramızdaki güçlü bağdan kaynaklandığını düşünmek istiyordum.

Louis saatine bakıp cevap verdi.

"Aslında az önce okul sona erdi."

"Bu da eğer ışınlanmayı bulmadıysanız okulu astığınız anlamına gelir."

Louis hafifçe gülümsedi.
"Ne yazık ki."

Her şeyi donuk bakışlarıyla inceleyen Vincent Sparks'a kaydı gözlerim. Sonra birbirimizi tanıtmadığımızı fark ettim.

"Louis, amcam John Stanly ile tanış. Bugün geleceğini haber vermediği için biraz şaşırdım." Ardından amcama döndüm ve "Amca, okuldan arkadaşım Louis."diye açıkladım.

Elini uzatarak amcamla tokalaştı.
"Memnun oldum efendim."

"Ben de öyle. İsmini duymuştum fakat ilk kez karşılaşıyoruz. Seni görmek güzel."

Kafasını sallayarak onayladıktan sonra bana döndü. "Serena."dedikten sonra eliyle Bay Sparks'ı gösterdi. "Babam, Vincent Sparks."

Uzattığı eli karşılayarak tokalaştım. "Memnun oldum."

"Bay Stanly senden çok bahsetti."

Amcam ona doğru hafifçe başını salladığında ben de gülümseyerek karşılık verdim. Sahte soyadımıza benden daha hızlı alışmış gibi gözüküyordu.

"O halde biz şimdi gidelim. Toplantıda görüşeceğiz nasılsa."dedi amcam Bay Sparks'ın elini sıkarak.

Bay Sparks ruhsuz bir gülümsemeyle karşılık verirken "Elbette."diye yanıtladı.

Louis'e dönüp "Sonra görüşürüz."dedim.

Kafasını sallayarak onayladı.
"Sana bir yemek sözüm var."

Gülümseyerek aynı şekilde onayladıktan sonra amcamla hastaneden ayrıldım.

Otoparka inip arabasına binene kadar hiç konuşmamıştık. Arabaya yerleşip hastaneden biraz uzaklaşana kadar da sessizliğimizi sürdürdük. Yeterince sessiz kaldığımızı düşünerek konuştum.

"Senin burada ne işin var? Anita ve Bay Anderson'ın ortak olacağını sanıyordum."

"Plan değişti. Ortaklar ben, Robert ve Rafael olduk." Ses tonu önemsiz bir şeyden bahsediyormuşcasına sakindi. İşin içine neden Damon'ın babasının girdiğini ve Anita'nın çıktığını merak ediyordum. Jason'ın, annesinin son anda gelmeyeceğinden haberi var mıydı acaba? Ve Julia'nın babası, Rafael Anderson neden aynı kalmıştı?

Kaşlarımı çatarak sorularımı sormaya devam ettim. "Peki bundan neden şimdi haberim oluyor? Ayrıca plan neden değişti?"

Sakince derin bir nefes verip açıklamaya başladı.
"Anthora adasında Bryanna, Anita'yı yardıma çağırınca görevi bize devretti. Robert, Rafael ve ben ortak olarak bir şirket yönetiyoruz. Sparks hastanesi malzemelerini tedarik etmek için bizim şirketle anlaşma yaptı. Siz de şirketlerin gelecekleri olarak önemli bir rol oynuyorsunuz. Sizi buraya önceden göndermemizin bir diğer nedeni de bu." Ardından "En azından onlara göre."diye ekledi.

SON SÜVARİ -Kızıl EjderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin