YATAĞIMI BENİMLE PAYLAŞTI.

18K 495 27
                                    

Dün geceden bişey olmadığı açıktı ve hâlâ giyiniktim ama onun burda ne işi vardı onu anlayamamış sayılırdım ve tüm çıplaklığıyla karşımda dururken nasıl ? davrancağımı bilemiyordum. Ama o gayet rahattı çünkü aramızda bişey yoktu ve buna yalancı bir şekilde kalbim alınmıştı.

"Gece çok geçti ve seni taşımak buraya kadar gerçekten çok yorucuydu ve gerçekten şu koltuğa yatmama dua et yoksa fikrimi değiştirip seni koltuğa yatırıp senin yatağında yatabilirdim bana bakmayı öyle bırakır mısın ? Çünkü vücuduma gözünle tecavüz ediyorsun gibi geliyor " söylediği şeylerle göz banyomu bitirip kaşlarımı çattım nezaketsiz benim evimde bana atar yapıyordu.

"Ağzımı açmadım dahi ama yine de evimde bu şekilde çıplak dolaşmanız uhm bilemedim"

Ağzımda gevelediğim cümleleri teker teker söyledim ama o hâlâ umursamazdı ve teker teker kıyafetlerini giyiyordu özellikle o pantolon giyişi pek hoşuma gitmemişti çünkü o biçimli vücudu ve güzel bacakları bir kadını kıskandıracak şekildeydi arkamı dönüp kıyafetlerimi değiştirmek için odama gittim elim lanet olası fermuara yetişemezken bu elbiseye yapışı kaldığımı farkettim gerçekten bütün sinirlerim alt-üsttü arkamda hissettiğim başka bir elle irkilirken hiç bişey diyemeden fermuarımı açışını bekledim sırtımın açık ve kalçama kadar inen fermuarı yüzünden çınar'ın yutkuma seslerini duyabiliyordum. En azından tek taraflı değildi herşey ben onu nasıl istiyorsam oda beni istiyordu belki öyleydi ama gerçekten çınar bütün erkekler için daha farklı ve daha mükemmeldi. İstifimi bozmadan yapmacık olarak öksürdüm ve boğazlarımı temizledim çınar ellerini kalçamda olan fermuardan çekerken bişeyler mırıldandığını duyuyordum.

"Bugün bütün randevu ve katılımları iptal et bu baş ağrısı ve yorgunlukla bişey yapacağımı zannetmiyorum sende şirkete uğrama ben yokum zaten. " olumlu olarak kafamı salladım o odamdan çıkarken dolabımdan pijamalarımı çıkardım belki hiç bir yerimi oynatmadan yatarım gerçekten dünün yorgunluğu vardı. Giyinip çınar'a bakmak için odadan çıktım o koltuğumda yayılmış bir şekilde öyle duruyordu belkide bir duş alabilirdi.

"İstersen duş alabilirsin ve gerçekten bir kaç kıyafet işini de hallefebilirim eğer istersen yada kahvaltı da hazırlayabilirim" söylediğim cümleler üzerine gözleri parladı sanki bunu bekliyormuşçasına.

"Biliyor musun ? bu teklifi bekliyordum yerimden bile kıpırdamak istemiyorum evimden bir kaç şey getirmesi için şöfore söylersen gerçekten çok iyi olur " burda kalması kalbimin heyecan dolu atmasına sebebiyet oluyordu kafamı olumlu olarak salladım.

"Pekâlâ ki şimdi sen haber ver ve banyo Nerede ? " diye sorulan soruya karşı odamı gösterdim ve başka bir misafir banyosuda vardı ama yine de onu benim banyomda yapması belki. . O duşa girerken bende onun şöforüne bir kaç kıyafet alması için haber verdim 1-1.5 saatlik bir arada canımın ne kadar sıkıldığının farkına varmıştım çalınan zille şöforünü zannedip kapıya açtım bana iletilen bir kaç parça eşye ve iç çamaşırı ve giyilecek eşyalarını aldım benim odama koyarken Çınar'ın havluyla belini sarılı olan vücuduna baktım ve gerçekten olağanüstü vücudu olduğu gerçeğini kimse değiştiremezdi o yoğun Kahveler o kadar güzeldi ki bir mavi göz bile bu kadar dikkatimi çekmezdi ağzımın kuruduğu ve boğazımın içinin susuzluktan cırmalandığının canımı acıtsa bile bu hoş görüntü kendimi kaybettirecek durumdaydı arkamı dönüp.

" kıyafetlerini getirdiler benim yatağımda yatabilirsin ben içerde koltukta yatacağım " diye mırıldandım hemen odadan çıkıp giyinmesini bekledim koltuğa yastığımı koyup arkamı döndüm. Kimse kusura bakmasın uykum vardı bu çınar bile olsa yatardım ama bu koltukların hemen başımı ağrıtması şimdiden başlamıştı sağa-sola dönsemde olmuyordu.

" orda uyuyacağını zannettmiyorsun değil mi aptal sarışın?" Bu rahatsızlıkta çınar'ın sesi benim sitemkarlıklarımı durdurmuştu.

"Yok bişey siz yatmadınız mı çınar be- uhm çınar" diye mırıldandım.

"Hadi aptla sarışın yürü kendi yatağında yat " dedi bu olmazdı sonuç olarak bende onun evinde misafir kalmıştım ve o ne kadar uygunsuz yakalasamda iyi misafir perver sayılırdı.

"Hayır teşekkür ederim siz yatabilirsiniz" diye söyledim

"Tamam uğraştırmak istiyorsun pekâlâ" ben daha ne olduğunu anlamadan bileğimden tutmuş kendi yatağımda buldum üstümü örten çınar'ı algılayamaya çalıştım o odadan çıkmadan elinden tutup yatağa oturmasını sağladım

"Belki.. bugünlük beraber yani aramızda bişey olarak yatabiliriz çünkü o koltuk yatılacak gibi değil.."mırıldanmamı duyar duymaz yatağımda yerini almıştı arkasını dönerek düzenli nefes alış-verişiyle çoktan yatma alemindeydi anlaması zor olanı ise gerçekten rahattı utanması bile yoktu

"Teşekkür ederim"diye mırıldandı kendi kendine yüzümde gülümseme oluşurken ona sırtımı dayayarak sırnaştım hani mesafe olacaktı aramızda ne yazık ki ? Hayır bana dönüp güçlü elleri belimden karnıma sarılan elleri daha da iyiydi belki çünkü şu regl döneminde sıcak olmak rahatlıktı.

"Belki böylesi yakınlık daha iyidir ha ?"diye küçük ve tekrar mırıldanışını duydum nefesini saçlarımda hissetmek çok güzeldi ama bu kadar çok kaptırmak isyeyeceğim şey değildi çünkü ben gidecektim.

PSİKİYATRİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin