MAKARON KURABİYELER.

15.8K 551 26
                                    

Gözlerim yağmurlu havaya açarken üstümde atamadığım yorgunluk vardı. Aslında yorgunluk değil kırgınlıktı, kırgın ve yorgun. Çınar'ın haksız davranışları canımı sıkarken bir küfür mırıldandım Ece için beni azarlayıp ezmek için herşeyi yapmıştı ve çınar'da duymamış gibi yapıp umursamıyordu Asen yeni iş bulup başka şirkete geçmişti onunlada iletişimim kesilmişti bir nevi Akın onu rahatsız ediyormuş hâlâ gibi birşeyler mırıldanmıştı ama fazla önemsememiştik bir elle tutulur egemen vardı yetişdiremediğim bir dosya sayesinde baya uğraşıp gülerek yapmıştık o iyiydi hatta mükemmeldi benim için. Beni ece'ye karşı koruyup ona cevap yetiştirip benden uzak tutmaya çalışıyordu ama o yine de bulduğu bir arada sıkıştırıp bir tehdit savurmuştu. Bu problem çınar'ın ona fazla yüz vermesiydi evet sıkılmıştım ve artık tezimi kanıtlamak için daha da oluşan hırsları öldürüp tekrar dirilditiyordu. Yatağımın kenarında duran masanın üzerinde telefonumu almıştım yine bu aralar tanımadığım numaralar arıyordu onu aradığımda ise numara kullanılmamaktadır gibi telesekreter mesajı çıkıyordu. 5 cevapsız arama ve mesaj bildirimi olmayan telefonun ekranına baktım. Egemen'in beni kafeteryaya yemek yemeğe çıkardıktan sonra bir arama gelmişti ordada bir iki saçmalayış duymuştum evet aynen şöyleydi ;
"Herkesi aptal yerine koyabilirsin ama bazılarını asla doktor yeşim bunun bedelinini bedenine yapılan işkencelerin sonucu ölümünle ödeyeceksin" diye bir tehdit almıştım öylece donup kalmıştım egemen'in ısrarlarına karşı ona birşey söylememiştim ama cemal abiye söylemiş oda benim güvenliğim için beni kontrol altına almıştı aramalarının 3'ü egemen 1'i çınar'dan diğeri ise tanımadığım bir numaradandı 5 cevapsız arama.

Umursamayıp dolabımdan çıkardığım siyah dar pantolunu giyerken gömleğimi çıkarıp onunda düğmelerini iliklemiştim saçlarımı at kuyruğu yapıp öne cesurca dökülen 1-2 saç düşmüştü onuda kulağımın arkasına sıkıştırmıştım bugün işe gitmek gelmiyordu içimden okula gitmek istemeyen çocuk gibiydim regl dönemindeydim ve daha 1.günüydü içimde ki acı iki katına çıkarken kahvaltı yapmadan ağrı kesici alabilir miyim ? diye düşündüm ama bunu mantıklı bir deli doktoru yapmazdı evet evet . O yüzden yoldan alacağım sıcak, taze mis kokulu simit ve meyvesuyuyla günümü geçiricektim evet evet. Spor Ayakkabılarımı giyip hızlıca aşağı inmeyi bırak takatım bile yoktu yavaş adımlarla indim ve dış kapıyı açıp dışarı çıktım. Bugün işe yürüyerek gitmek istiyordum çünkü bu zorunluydu birileri(!) tarafından tekerlekleri patlatılmış bir şekildeydi canım arabam. Kulaklığımı takıp sakin müzik açtım çünkü bu bir benim için arzuydu.
"Cem Adrian :herşey çok sevmekten'i " açıp dinlemeye başladım mükemmeldi.

Bu yağmurlu hava ve üstüne usulca bacaklarımın donmasını sağlayan rüzgar soğuktu ve benim karın ağrım felaketin ötesindeydi biran önce ağrı kesicileri içmek istiyordum. Yolun kenarında olan pastane gözüme ilişince bütün yol ilgimi pastaneye doğru çekmiştim adımlarımı hızlandırırken kendi kendine tekrar eden şarkıyı unutmuş olanlara takılıyordum sanki evrenin bana "boşuna uğraşma git kendi çöplüğüne "der gibiydi. Pastanenin kapısını açarken yukarıda ki çalan çanla sarışın kadın yapmacık gülümsemesini takınmış bakıyordu egemen'e alsam hiç fena olmazdı.

"Rica etsem 5 poğaçadan alabilir miyim ikisi zeytinli diyeri de kaşarlı olsun"dedim o kafa sallarken karşıma çıkan değişik renkte ki makaron kurabiyeler dikkatimi çekmişti ordan enfes görününce dayanamayım bir paket alma kararına vardım saçmalamayın hepsini yemeyecektim birazda çalıştığım yerde ki kişilere ikram edecektim. Paketleri hazırlayıp önüme koyunca cüzdanımdan çıkardığım parayı verdim ve çıktım. Ordan geçen taksiyi durdurup taksi şoförüne "ikitelli lütfen"dedim o arabayı İkitelli'ye sürerken aklımda olan şeyleri tartıyordum. Tarttığım insan ise "Çınar'dı" içimde bazı şeylerin bende pişmanlık hissi uyandırırken bir taraflarım beni gururla alkışlayıp haklısın al istediğini diyordu. Peki ben bu tezi hazırlarken ona yakın olamayacak mıydım ? Olmak zorundaydım.

PSİKİYATRİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin