Sen Benim...

13.9K 419 27
                                    

Şirketin içinde çekiştire çekiştire gidiyordum ve arkamdan kimse gelmemişti.Allah'ım ne suç işleyebilirdim ki sen beni çınar'la sınadın.
"Ne olur bırak artık? "dedim gözlerim dolmuştu ve ağlayacak durumdaydım ama akmıyordu bir türlü. Odasının önünde durup kapı kulpunu çevirdi ve beni içeri fırlattı. Yere kapaklanıp öylece kalakaldım ellerimin içi ise tahriş olmuştu. Yanıma eğilip bana ellerini uzatınca öyle kalakaldım şimdide sevme dönemine mi geldim!
Ellerini itip öylece yerde durdum.
"Lütfen "dedi şuan ağlamamı bastırmak için çoğu şeyi yapsamda şuan gözlerimin çeşmeleri açılmaya başlamıştı. Bana hakeretleriyle ve kendisiyle zarar veriyordu.
"Ağlama.. Ağlarsan seni öldürebilirim "dedi ve yerde olan bedenim için ellerini belimden tutarak ayağa kaldırdı birleşen vücudumuz yüzünden başımı omzuna koydum. Hıçkırıklarım omuzunda boğuk boğuk çıkıyordu ben böyle duygular yaşamazdım gayet sakindi hayatım ve hiç bu kadar aşağılanmış hissetmemiştim.

Ellerini sırtımda dolaştırarak yardımcı olmaya çalışıyordu ama olmuyordu varlığı bana zarardı.
"lütfen.."dedim "bana dokunmayın hatta artık dokunamazsınız çünkü istifa ediyorum"dedim. İlk önce sırtımı sıvazladığı elleri durdu sonra omuzlarımdan tutup bana doğru kendini çevirdi. Kaşlarını çatıp bana baktı sonra ise sadece güldü.
"yoksa plandan haberin var mı ?"dedi kaşlarımı çatıp ona baktım ne planıydı bu?
"Egemen söylemedi mi? "dedi bu sefer sinirlenerek ya ben kesin gerizekalıydım yada o kendini akıllıydı sanıyordu. Maalesef ki o akıllıydı istersen bunların tartışmasını bir ara yaparız cano canlar.
Hiç utanmadan giydiğim gömleği hiçe sayarak kolumla burnumu sildim burnum akmıyordu ağladığım için göz yaşlarım da oraya gitmişti çınar bana bakarak küçük bir kıkırdama bahşetti
.

"Ne var? "diye kaşlarımı çattım.
"aptal sarışın.. "dedi büyük nefes alarak "sana artık sümüklü diyeceğim "dedi gülerek.
"sensin o sadece göz yaşım fazla gelmiş"dedim "hem bana daha birşey anlatmadın daha ne planıymış bu fahişe lakabını takdığınıza göre işe yarayacak bir plan olmalı sanırım "dedim. Ellerini kafasına koyarak düşünüyormuş gibi yaptı.
"Ömer'in buraya geleceğini biliyorduk. Ve senin onların şirkete sızmanı isteyecektik bu planı sana Egemen anlatacaktı ve anlatmadı değil mi ?" tamam şimdi egemen'i öldürebilirdim.
"Yeşim bu oyun için sen lazımsın bana ve bana tepki vermeden oyuna katılmanı istiyorum"dedi yaparsam çınar için iyi bir şeydi peki ya benim için boşversene çınar daha önemliydi benim için.
"peki "dedim "ne isterseniz o! " diye teminat verdim memnuş olmuşçasına kafasını salladı sonra kollarımdan tutarak
Odama doğru çekiştirmeye çalıştı.

Ve kapının önünde durdu.
"içerde ne söylersem üstüne alınma sadece oyun tamam mı? Seni hırpalasam bile bana kızma"dedi bana umut dolu gözlerle bakıyordu ona nasıl hayır diyebilirdim kafamı olumlu anlamda salladım.

Ve beni çekiştererek içeri soktu Ömer bana tedirgince bakıyordu. Yanıma yaklaştı ama çınar engel olup önce onu itti sonra beni önüne fırlattı sanırım göz çeşmem yeniden akmaya hazırdı.

"al bu sürtüğünü ve defol şirketimden " tüm cümleler tükürürcesine yüzüme vurması akmamak için tutmaya çalıştığım gözyaşlarım çoktan çeneme ulaşmıştı.

Ömer yerden beni kaldırdı Cansu artık hiç birşey diyecek durumda değildi ve oda korkmuştu egemen ise onu sarılarak teselli etmeye çalışıyordu.

"çıkın buradan burda seni ve eşyalarını hiç birşeyini görmek istemiyorum"diye bağırdı.
Ömer beni kendine çekerek yaslanmamı sağladı odayı yavaş adımlarla terkettik ikişerli gruplar halinde.

Gözyaşlarımı silip ben güçlüyüm imajımı vermeye çalıştım ve çabuk uyum sağlamıştım.

Yavaş yavaş şirketi terk etme moduna girdim cansu egemen'in koluna girdiği için tüm dikkatler onun üzerindeydi ve bu işime geliyordu çünkü bu durumda kimseye dikkat çekmek istemiyordum.

PSİKİYATRİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin