Most is úgy teltek az órák, hogy csak testben voltam ott. A fejem teljesen máshol járt. A tanár csak beszélt, az osztály unottan hallgatta, volt, aki csak telefonozott, vagy éppen halkan beszélgetett. Tehát egy teljesen átlagos tanóra folyt le.
A hatodik óra után viszont a tanárnő magához hívott. Sejtettem, mit fog mondani, ezért kedvtelenül mentem oda hozzá.
- Nicole, tudom, hogy most a tanulás a legkevésbé sem érdekel, de próbálj meg egy kicsit foglalkozni vele, rendben? A jövő órán dolgozat, és nem szeretném, ha rossz jegyet kapnál - nézett a szemembe sajnálkozva. - Úgy láttam, egész jól kijössz az új fiúval. Őt is megkérhetnéd, hogy segítsen - pillantott Oliverre.
- Megpróbálok javítani - biccentettem, de tényleg igaza volt, per pillanat kicsit sem érdekelt a suli.
- Hajrá - mosolygott biztatóan, aztán kiment a teremből.
- Mit akart? - kérdezte Oliver mellém lépve.
- Hogy tanuljak. Mi mást? - húztam el a szám.
- Segítsek?
- Majd lehet. Majd egyszer - motyogtam, aztán visszaindultam a padomhoz.
- Minden oké? - fürkészett Oliver, miközben követett.
- Igen, csak... - sóhajtottam felülve a padomra.
- Csak? - vonta össze a szemöldökét.
- Nincs kedvem ehhez. Az összes tanár azt mondja, hogy kapjam össze magam, és próbálkozok is, de nem megy - vallottam be halkan. - Tényleg próbálok tanulni, jó is, hogy kicsit leköti az agyam, mégsem marad meg semmi.
- Akkor hagyd - mondta ki egyszerűen, mire értetlenül felnéztem a szemébe.
- Nem olyan könnyű hagyni, ha tizenöt tanár lóg rajtad - csóváltam meg a fejem.
- Kit érdekelnek a tanárok? Akkor kezdd el, ha te is akarod - mosolyodott el.
- Szerintem ahhoz egy élet is kevés lenne - gondolkodtam el, Oliver pedig halkan felnevetett.
- Komolyan mondom. Nem kell sietni - nézett mélyen a szemembe, amitől kicsit zavarba jöttem, de álltam a tekintetét. (Még mindig meglepődök, mennyire világos a szeme.)
- Jó. Nem sietek - bólintottam egy őszinte mosollyal.
- Mit tervezel holnap csinálni? - érdeklődött.
- Tudod, mióta nem tervezek előre? - kérdeztem vissza.
- Szóval csak sodródsz az árral - értelmezte sunyin mosolyogva.
- Olyasmi - vontam meg a vállam.
- És... Mit szólnál, ha mondjuk holnap elsodródnánk valahova... együtt? - kérdezte szórakozottan.
- Ha nagyon szeretnéd... - fojtottam el egy mosolyt.
- Vigyelek haza? - fordult körbe, és nekem is csak akkor esett le, hogy ketten maradtunk a teremben.
- Maradok a sétánál - ráztam meg a fejem, aztán leszálltam a padomról és felkaptam a táskámat. - De te nyugodtan menj el kocsival.
- Oké - bólintott Oliver, aztán mi is elhagytuk az osztálytermet.
- Biztos ne vigyelek el? - kérdezte, mikor kiléptünk az iskola kapuján.
- Biztos - biccentettem.
- Hát jó, te tudod - adta meg magát. - De vigyázz magadra - kérte mosolyogva, aztán elsétált a parkoló autóhoz. Még intettem egy utolsót, amikor elhaladt előttem, majd én is elindultam hazafelé.
YOU ARE READING
Egy percen múlt
Teen FictionNicole tizenhat éves, amikor egy autóbaleset megváltoztatja az életét. Fél évvel később még mindig az emlékek hálójába van gabalyodva. Segtség nélkül valószínűleg nem fog tudni kiszabadulni, viszont elképzelhetetlen, hogy megossza az érzéseit mással...