Justinnal sokáig beszélgettünk, és komolyan nagyon jó volt látni. Én igyekeztem, tényleg igyekeztem rá koncentrálni, de őszintén szólva előfordult, hogy gondolatban egy kicsit máshol jártam.
- Mit eszel te azon a gyereken? - kérdezte Justin halkan, a fejét csóválva.
- Tessék? - kaptam fel a tekintetem.
- Oliver. Mit ad, amit én nem tudtam? - nézett a szemembe. A tekintete komoly volt. Semmilyen érzelmet nem tudtam leolvasni róla.
- Én... Nem, ez nem a te hibád, csak ő... - hebegtem zavartan. - Ez nem mindegy neked?
- Csak kérdeztem, nyugi - mosolyodott el. - Nem tervezlek visszahódítani.
- Oké - könnyebbültem meg. - Egyébként te hogy állsz? - villantottam rá egy sejtelmes mosolyt.
- Alakul - felelte zavartan.
- Örülök neki - mondtam őszintén.
- Kösz. Egyébként meg itt van - nézett mögém.
- Oliver? - fordultam hátra döbbenten.
- Szerintem én lépek - állt fel a padról, amin addig ültünk. - Jó volt látni, Nicole - mondta, pár pillanatig Olivert vizslatta, majd elsétált.
Szóhoz sem jutottam. Mintha éreztem volna egy kis ellenszenvet a hangjában. Vagy csak beleképzeltem? Remélem. Oliver mindenesetre már le is ült mellém, engem pedig valahogy elöntött egyfajta melegség.
- Hát te? - kérdeztem zavartan.
- Nem volt kedvem tovább várni - felelte halkan.
- Mi van Will-lel?
- Még mindig semmi - húzta el a száját.
- Sajnálom.
- Nem kell. Majd rendbe jön - erőltetett magára egy mosolyt. - És a srácok? Még mindig dühösek? - kérdezte.
- Eléggé - bólintottam szomorúan.
- Jól nézünk ki - nevetett fel kelletlenül.
- Ez már csak ilyen - néztem az égre fáradtan. - Oliver.
- Tessék.
- Mit nem mondasz el nekem? - kérdeztem halkan. - Te már tudsz rólam egy csomó dolgot. Annyiszor meséltem neked... apuról. Én viszont alig ismerlek - csóváltam a fejem.
- Már így is jobban ismersz, mint bárki más - mondta komolyan. - De... ha szeretnéd, ez lehetne az őszinte napunk. Kérdezel valamit, bármit, és én válaszolok rá. Benne vagy?
- Benne - mosolyodtam el. - Kezdhetem?
- Szolgálatára - tárta szét a karját Oliver szórakozottan.
- Te nem olyan típus vagy, aki odamegy random emberekhez ismerkedni. Engem miért zaklattál? - fürkésztem.
- Hát... - kezdte egy halvány mosollyal, mintha éppen visszaemlékezne az első napra. - Hallottam, mi történt apukáddal. És... Te voltál az egyetlen, akiről elhittem, hogy ténylegesen meg fog érteni. Meg persze nyilván közrejátszott a nagybátyám is. Mindenképp szerette volna, hogy legyen valaki, akivel megoszthatok ilyeneket, ha már vele nem voltam hajlandó. Azért elég jól alakult a vége - kacsintott rám, mire halkan elnevettem magam.
- Oké... Hány barátnőd volt eddig? - csúszott ki a számon. Hiába, ez már nagyon nem tudott bent maradni.
- Veled együtt? - kérdezett vissza.
YOU ARE READING
Egy percen múlt
Teen FictionNicole tizenhat éves, amikor egy autóbaleset megváltoztatja az életét. Fél évvel később még mindig az emlékek hálójába van gabalyodva. Segtség nélkül valószínűleg nem fog tudni kiszabadulni, viszont elképzelhetetlen, hogy megossza az érzéseit mással...