-Geçmiş-
"Sanırım siz de kıtlık ve parasızlık bir gelenek." diyerek kahkaha atan Portekiz İmparatorluğu, sırıtarak dalga geçmeye devam etti. "Topraklarınızı kiralayacak kadar fakirleşmişsiniz! Ah siz Çinliler... O kadar nüfusunuz olacağına paranız olsaydı eminim ki Dünya'yı parmağınızda oynatırdınız!"
Sinirden kaşları oynayan ve gözü seğiren Ming Hanedanlığı, sakin bir ses tonuyla "Portekiz. Eğer biraz daha benimle alay edersen ve hakaretlerine devam edersen İspanyol'a kiralatırım." dedi. Gülmeye devam eden Portekiz İmparatorluğu, elini dostça Ming Hanedanlığı'nın omzuna vurarak "Şaka yapıyorum canım! Abartma!" dedi.
Lakin bu hareket Ming Hanedanlığı için bardağı taşıran son damlaydı. Portekiz İmparatorluğu'nun elini tutup takla attırarak yere yapıştırdı. "Bazı milletler neden aptal biliyor musun? Ülkelerini kadın yapıyorlar." dedikten sonra Portekiz İmparatorluğu'nun koluna ayağıyla basmasıyla Portekiz İmparatorluğu çığlık attı. "Ülke ne kadar güçlü olursa olsun. Her zaman kadınlar erkeklere göre kırılgandır. Bunu hâlâ anlamayanlar var ne yazık ki."
"Bırak! Canım acıyor bırak!"
"Timur İmparatorluğu'nu bile korkudan titretmiş kişiyim ben! Sen mi bana kafa tutuyorsun!? Bir halta yaramaz Avrupa bebelerisiniz sadece! Hepinizi çok rahat ezerim!"
"Timur'u korkudan titretmedin! Yaptığın vahşilik herkesin kanını dondurdu! Aşağılık pislik!"
"Elimi öp yoksa bir daha burada ticaret yapmanıza izin vermem."
"Neyden söz ediyorsun be!? Asla yapmam bunu! Paraya ihtiyacın var!"
"O zaman aynı işkenceyi sana uygulayayım Timur'a gönderdiğim gibi ülkene göndereyim."
"Tamam! Lanet olası tamam!"
"Bir daha bana kafa tutma."
-
"Hadi ama Qing. Başka şansın yok!" diyen Portekiz İmparatorluğu hafifçe sırıttı. İç çeken Qing Hanedanlığı, Makao'ya baktı gözleri dolu. "Özür dilerim Makao."
Tebessüm eden Makao, "Sorun değil anne. İlk babam beni kiralık vermişti. Şimdiyse sen tamamen veriyorsun sorun değil. Ben eşyalarımı toplayayım." diyerek odadan çıktı.
"Ona iyi bak. Elbet bir gün geri alacağım."
"Sen de abin gibi hayal dünyanda kalmaya devam et. Afrika'dan bir farkın kalmadı. Her ülke seni sömürüyor."
-
Gözlüğünü düzelten Çin, "Şu olayı en kısa sürede sonuca kavuşturalım. Makao üzerindeki haklarınızı çekin ve Makao'yu bana bırakın." diyerek Portekiz'e gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar Dünyası - Düşüş
Science Fiction"Size otuz yıl vermiştim." "Sadece iki yıl daha istiyoruz! Bu kadar gaddar olma!" diye bağırdı yaşlı adam. Yanındaki karısını arkasına saklayarak öfkeli gözlerle karşısındaki ölümsüz yaratığa baktı. Kıkırdayan yaratık "Olmaz~ Eğer yaşamanıza izin ve...