• Türkmenistan'ın Rüyası •
"Rüyada her şey olabiliyor mu?" diye soran Türkmenistan, siyah atın yelesini okşadı gülümseyerek. "Benim istediğim her şey olur." diye yanıtladı bu soruyu Osmanlı.
"Abimleri özledim." diyerek iç çekti Türkmenistan. Osmanlı şaşkınlıkla baktı Türkmenistan'a.
"Niye öyle bakıyorsun?" diye soran Türkmenistan'ı şaşırtacak o cümleyi kurdu Osmanlı. "Onlar senin abin değil."
"N-neyden bahsediyorsun sen!? Hep bir sır! Hep bir gizem! Bıktım artık! Açıkla artık her şeyi!"
"Beni suçlama! Ben de yeni öğrendim bunu. Her zaman size bir söz söylerdim hatırlar mısın?"
"'Bazen en güvendiğin ailen, sana en büyük kötülüğü yapandır.' demiştin hatırlıyorum."
"Bana bu hayatta sadece iki kişi en büyük kötülüğü yaptı. Birincisi ba- Selçuklu, ikincisi abim Karaman. Özür dilerim Mihrimah. Kaybettiğimiz o on yıl için özür dilerim."
"Açıkla her şeyi. Şimdi."
"Açıklayacağım. Sana her şeyi açıklayacağım. Lakin sır hâlâ sır olarak kalacak. Ben geri dönene kadar.."
"Söz. Sen dönene kadar sır, hâlâ sır olarak kalacak."
-Geçmiş-
"Merak etme küçüğüm. Seni bu kanlı savaşa, intikama dahil etmeyeceğim. Sadece Osmanlı dönene kadar benimlesin. Sonrasında söz veriyorum seni babana teslim edeceğim. Minik Osmaniye." diyen Bizans, kundaktaki bebeğin yanağını hafifçe sevdi. Gülümsedi.
Yeminini bozmayacaktı. Bu olanlara çocukları karıştırmayacaktı. Kendi çocuklarının güvenliği için başka çocukları da güvende tutmalıydı. Vereceği bir zarar karşısında kendi çocukları da aynı şekilde zarar görebilirdi. Bunu göze alamazdı.
"Baban ateş topu halinde Altın Orda'nın sarayına fırlatılmış duyduğuma göre." diyerek kıkırdadı. "Sanırım gücünü Timur'un yanında keşfetti."
-Şimdi-
İlk defa Rusya'yı uşhankasız görenler şaşkınlıkla Rusya'nın omuzlarına kadar gelen dip kısmı beyaz ortalara doğru kırmızı uçları mavi olan saçlarına bakıyorlardı.
Rusya ise sinirle Türkmenistan'ın odasının olduğu koridora bakıyordu. Koridorda tamamen Türk ülkeleri vardı. Özerk devletler bile gelmişti. Yakutistan, ağlayan Çuvaşistan ve Balkar'ın kafasına vurup "Salaklar! Buraya destek olmaya geldik siz ağlıyorsunuz!" diye kızıyordu. Türkiye ise dizlerinde yatan Kuzey Kıbrıs'ın saçlarını okşayarak cama bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlar Dünyası - Düşüş
Fiksi Ilmiah"Size otuz yıl vermiştim." "Sadece iki yıl daha istiyoruz! Bu kadar gaddar olma!" diye bağırdı yaşlı adam. Yanındaki karısını arkasına saklayarak öfkeli gözlerle karşısındaki ölümsüz yaratığa baktı. Kıkırdayan yaratık "Olmaz~ Eğer yaşamanıza izin ve...