Oliver kibarca kızın beline dokunduğuna Alex gerekli bağlantılarını dikkatle gözden geçirdi ve içeri doğru adımını attı. Operasyonu ilk falsosunu vermişti. Güvenlik –ki ekiple yakından uzaktan alakası yoktu- her gireni dikkatle arıyordu. Alex ceketinin iç cebine koyduğu zarfla yakalanırsa bütün macerası başlamadan biterdi.
-Oliver, bedenini kullanabilir miyim?” Alex adamı tuttuğu gibi önüne sürüklerken Oliver duyduğu cümleyi beyninde atomlarına ayırıp tekrar değerlendiriyordu. “Teşekkürler.” Kız arkasında mırıldandığı sırada ceketin cebinden çıkardığı parlak zarfı gömleğinden içeri attı ve önünü ilikledi.
-Alexandra?
-Her şey yolunda.” Alex kadın görevlinin yanına gidip kollarını iki yana açarken genç adam derin derin iç geçirdi. Gerçekten bugün ikisi içinde zorlu bir maraton olacaktı.
Kadın koruma kabaca ona dokunurken Alex tepki vermemek için dişlerini sıktı.
Hayır, hayır kardeşim. Beni daha fazla taciz etmemelisin.
Oliver iri cüssesiyle peşinden aynı kadının önüne geçerken kadın afalladı. Alex aramadan geçmiş diğer tarafta kendi şirket elemanlarının gelmesini beklerken kaşlarını çatmıştı, telefonunu cebinden çıkardı.
Siktiğimin Holly’si! Neredesin? (Laverne)
Alex tam küfredecekken geçen gün direksiyon başındaki asker tıraşlı, sarışın çam yarması gibi bir adam ona güvenlik kılığında baş selamı verdi ve cebinden telefonunu çıkarıp bir şeyler yazdı.
Beni izlerken bile tahrik edebilirsin, güzelim.(HollyWater)
Alex ateş saçan gözlerle ona bakmayı sürdürse de çalan telefonuyla olaya geri döndü. Tanımadığı numarayı direk açtı.
-GoldenHorn konuşuyor. Biri içeri gireceğimiz bilgisini sızdırmış.
-Nasıl?
-Hiçbir fikrim yok. Holly az önce görevinden azledildi.
-Hatta kal.” Alex bluetooth kulaklığını takıp tekrar telefonundaki konuşma penceresini açtı ve falsolar zincirine bir sonrakini ekledi.
Laverne? Kutuyu içeri nasıl sokacağız? (SonOfLord)
Harika!
Alex saatine göz atarken, Oliver ve diğerlerinin aramadan geçtiğini onu çekip uzun koridor boyunca yürüttüğünü hayal meyal fark etti.
Bu zamana kadar ne bok yiyordunuz? (Laverne)
Holly ve Blade görevden çekilince içeri elimde teklif kutusuyla nasıl girmemi bekliyordun?(SonOfLord)
Alex gözlerini kapatıp sağlam bir küfür savururken Douglas’ın kahkahası içindeki kocaman karmaşayı bir anda susturdu.
-Alex, ihaleyi bu kadar önemsediğini bilmiyordum.” Douglas ışıl ışıl gülerken Alex’in gözleri Oliver’ın endişeli mavilerine takıldı. Tek kaşını kaldırmış ona soru sorar gibi bakıyordu. Kız kafasını iki yana sallayıp asansörün olduğu yere doğru seğirtti. İkisinin arasındaki sözsüz anlaşma o kadar barizdi ki ortamda kimse konuşmaya yanaşmadı. Oliver, Alex’in renginin attığını, alnında havayla alakalı olmayan ter taneciklerinin parladığını görebiliyordu. Kibar bir tavırla mendilini ona uzattığı sırada araya giren ses dün akşamdan beri zorla bastırdığı öfkesi tekrar gün yüzüne çıkmaya hazırlanırcasına ciğerlerini zorlamaya başladı.
-Ah, hoş geldiniz. Alexandra, bugün çok güzel gözüküyorsun.
Bir bu eksikti.
Hasan onları selamlarken Alex’in elini yakalayıp tahrik edici bir öpücüğü parmaklarının üzerine bıraktı ama kız bunu hissedemeyecek kadar uyuşmuştu. Alex telefonundan gözünü bir an olsun ayırmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRARİ DUVAK
AdventureEski bilgisayar korsanı çiçeği burnunda gelin Alexandra Daniella, kendi müstakbel kocasından kaçarken kendini genç iş adamı Oliver Cylton'un nam-ı diğer Kamikaze'nin kollarında bulur. Bu garip karşılaşma ikisinin de hayatını altüst edecektir.