Bölüm 40

3.3K 222 30
                                    

Kapkaranlık bir kuytu...

Kuytunun tam ortasında bir ses...

Alexandra...

Karanlığın orta yerinde ufacık bir çocuk belirdi. Esmer güzeli ufacık bedenini tek parça beyaz bir gecelik kapatıyordu. İnce kolları kendine uzun gelen geceliğin içinde kaybolmuş, uzun eteklerine dolanan ayakları çıplaktı.

Alexandra...

Çocuğun gözlerinden yaşlar boşalırken çaresizce ekseni etrafına döndü. Alexandra bağırmaya çalışsa da sesi çıkmadı. Boğazı haykıramamanın verdiği ağırlıkla tıkanırken çocuk amaçsızca koşuyordu. Çok geçmeden bir el küçüğün ağzına kapandı. Karanlığın içinde kaybolan çocuk Alexandra'nın hızlanan nefesini keserken kaybolduğu yere doğru gözlerini kırpmadan bakmaya devam etti. Uzun süren sessizliği tüylerini ürperterek yırtan çığlık daha çok paniklemesine neden olurken sırtından aşağıya bir ter damlası süzüldü. Soğuk soğuk terler dökerken gözleri hala ağlayıp inleyen çocuğu arıyordu.

Ağlama çığlık atma kakafonisi bir sürede daha işkence gibi devam etse de Alex çocuğu göremedi. Ses başladığı gibi bir anda son bulduğunda çocuk zoraki adımlarla tekrar ortaya çıktı.

Ama bu sefer bir terslik vardı.

Giydiği beyaz gecelik tozlanmış, yer yer yırtılmıştı. Çocuk ona doğru yaklaştıkça sorunun daha büyük olduğu bariz bir biçimde belli oluyordu.

Geceliğin üzerinde yol yol kan izleri vardı. Çocuk kara gözlerini Alex'e dikip yaklaşmaya başladı. Küçük işaret parmağı kendisini hedef gösterircesine geceliğin içinden belirdiğinde kız yutkundu.

Senin yüzünden Alexandra!

Senin yüzünden!

Çocuk ağzını açmasa da suçlamalar beyninde gümbürdüyordu. Alex sessiz özrünü hıçkırarak ağlarken diliyorken görüntüsü tekrar kayboldu. Karanlığın içinden bir kapı açılıp ortalığı ışığa boğarken kız gözlerini kırpıştırıp kapıdan girene odaklanmaya çalıştı. Alex sandalyeye bağlanmış bileklerini zorladı.

Malvina...

Drake'in varlığının arz-ı endam etmesinden sonra Alex tekrar kendini bağlayan iplere asıldı. Ağzına bağlanmış paçavranın ardından inlemeye bir ses yükselirken adamın yüzünde yılansı gülüşü peyda oldu. Sessizce yanına yanaşıp kızı baştan ayağa inceledi. Memnun olmamış gibi burnunu kıvırdıktan sonra dizlerinin üzerine çöktü ve Alex'in bileklerindeki zorlamadan dolayı ortaya çıkan ip kesiklerinde uzun, ince parmaklarını gezdirdi.

Ah, hayır! Hayır, küçüğüm. Ben yapmadığım sürece cildinde iz olmasını sevmiyorum, Malvie. Kuralları biliyorsun.

Bir tokat suratında aksederken kızın başı geriye doğru savruldu. Burnundan sızan kan şiddetin öyle yenilir yutulur cinsten bir şey olmadığının kanıtıydı. Drake kızın çenesini kavrayıp yüzünü kendine doğru çevirdi.

Bak, bu kez de burasını bozduk. Bilirsin simetriye karşı saplantılarım var.

Umutsuzca iç geçirirken Alex nihayet gözlerini adama odaklayabilmişti ama bu da çok uzun sürmedi. Bir başka tokat diğer yanağına patlayınca acıyla inledi.

Bugün başka bir arkadaşımla tanışacaksın, Malvie.

Kız kafasını zoraki doğrulturken Drake'in elinde ışıldayan bıçağı hayal meyal fark etti. Adam sinsi bir sırıtmayla ona doğru yaklaşırken Alex panikle geri çekilmeye çalışıyordu. Az önce kaybolan çocuk sağ yanında belirdiği sırada adam elindeki bıçağı sağ uyluğuna değdirip ince bir kesik açtı.

FİRARİ DUVAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin