Bölüm 42

3.7K 209 43
                                    

Uzun süredir ortalarda yoktum, biliyorum. Ölmedim korkmayın. Size özür ve telafi niteliğinde uzun bir bölüm bırakıp kaçıyorum. Destekleriniz ve yorumlarınız için minnettarım.

                       İmza:mama-knows-best

-----

Bu işin peşini bırakıyoruz. (Troll)

Sen ne sikimden bahsettiğinin farkında mısın? (GoldenHorn)

Ryan elindeki ufak not kağıdına tekrar bakıp yumruğunun içinde yok etmek istercesine sıktı.

Köşeye sıkışmıştı.

Bunca zaman en  büyük olduğunu düşünmüştü.

En büyük. En ulaşılmaz. En zeki.

Ama Alexandra’nın peşindeki herif her kimse, onun attığı ve atacağı adımların yolunu kendi belirliyor ve bu yolda onu rahatça sürükleyip yönetebiliyordu. Şüphesiz büyük bir zekayla karşı karşıyaydı ama ne yapıp ne yapmayacağını bir türlü kestiremiyordu. Her yaptığı hamleyle korumak istediği yegane hazineye zarar veriyordu.

Ahbap, korkuyor musun? (HollyWater)

Ben geri çekilmem. (BlackWidow)

Bir sonraki yetkili olarak ben bu duruma itiraz ediyorum. (Blade2)

Ha, ha, ha. Komik değilsin, zenci. (HollyWater)

Dostum, bir açıklama bekliyorum. (SonOfTheLord)

Ryan cebindeki sigara paketinden bir dal çıkarıp yaktıktan sonra derin bir nefes çekti. Nikotinin ciğerlerindeki yolculuğu bu gece onu tatmin etmekten çok uzak, oldukça yavandı. Ağzının kenarına sıkıştırdığı daldan bir nefes daha çekerken parmakları nihayet tuşlara kavuştu.

Herkes geri çekilecek. Black ve Wings, özellikle de ikiniz. (Troll)

Daha çok beklersin, yakışıklı. (Wings)

Kaptan! Gemide bir isyankar var! (HollyWater)

Sadakatin göz yaşartıcı ama yanlış ellerdesin. Bana katıl. (DarkSide)

Darth Vader* yatağında ters dönecek. (Blade2)

Pozisyon değişikliğinin hoşuna gideceğinden eminim. Adam misyonerde yıllarını geçirdi. (HollyWater)

Orada mıydın? (Wings)

Vay canına! Senden etkileniyorum sanırım. (SonOfTheLord)

İtaat etmen daha çok hoşuma gider. (Wings)

Ah, bebeğim... O soğuk İngiliz senin ancak kanatlarını kırar. (HollyWater)

Sigarasını küllüğe bastırıp başkasını yakarken acı acı güldü. Birbirlerine bu kadar uyumsuz, dünyanın en zekilerinden sayılan insanların tek ortak konusunun hala ergenlik şakaları olması oldukça ironikti. Bir cevap yazacakken ekranın köşesinde başka bir konuşma penceresi belirdi.

Bir sorun? (BlackWidow)

İç geçirip bir süre soruya nasıl cevap vermesi gerektiğini tarttı. Sophia takımın annesi sayılırdı ve mümkün olduğunca tarafsızlığını korur, verilen sorumluluklara karşı çıkılmasını engellerdi. Dilini dişlerinin üzerinde gezdirip derin bir nefes aldı.

Büyük sorun. (Troll)

Yardıma ihtiyacın var mı? (BlackWidow)

Takımdan gizli iş yapmak istemiyorum ama küçük tanrıçamız tehlikede. Geri çekilmemiz gerekiyor, en azından bir süre . (Troll)

FİRARİ DUVAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin