Alexandra Malvina Daniella! Ellerini görebileceğim bir yere kaldır! Aileni tehdit etmek, silahlı saldırı planlamak ve canına kast etmeye teşvikten tutuklusun! Sessiz kalma hakkına sahipsin! Söyleyeceğin herşey mahkemede aleyhinde delil olarak kullanılabilir! Şimdi ve sorgulama sırasında avukatınla görüşme hakkına sahipsin! Eğer avukat tutacak paran yoksa mahkeme sana bir avukat sağlayacaktır!
Alexandra bir gün elbette demir parmaklıkların arkasını boylayacağını biliyordu ama bu şekilde ve bu suçla değil!
Tanrı aşkına!
Cana kast etmek?
Tamam, kabul. Bazı canlar yakmıştı ama teröristçe değil.
Sırtında bir silahla değil parmağının ucundaki harflerle.
İtiraz etmek istese de etraflarını çeviren polisleri gördüğü an Oliver tarafından sertçe uyarılmıştı.
Bizden biri yanına gelene kadar tek kelime dahi etme!
Kendini savunmasına izin verilmeden karga tulumba ekip aracına bindirilmişti. Az çok Daniella soyunun tehlikede olduğu çıkarımına varmıştı ama hepsi bu kadardı. Dudaklarını endişeyle kemirirken pullu payetli - bol bol kırmızılı- seksi yılbaşı kıyafetlerini zarafetle taşıyan transeksüelle göz göze gelip zoraki gülümsedi ve volta atmaya devam etti.
Karşı nezarethaneden bir ıslık sesi yükselince attığı adım tekledi.
-Memelerini beğendim!
Alex, erkeklerin tutulduğu yere doğru gözlerini devirip karşılık verdikten sonra adımlamaya devam etti. Beş adamdan sadece ikisi ayıktı ve geldiğinden beri sürekli onları taciz ediyorlardı.
-Pezevenkleri sen misin?" dedi diğeri tiksinir bir ifadeyle kıza laf atanın yanına geçerek. "Bunlara alıcı bulabiliyor musun?" Alex bir şeyler düşünmeye çalışıyorken sessizlik isterdi ama her ne zaman buraya nasıl tıkıldığını düşünecek olsa sinek vızıltısı gibi sürekli rahatsız eden o iğrenç seslerini duyuyordu. Sabrı taşmış halde parmaklıklara sarıldı ve sırıtarak cevap verdi.
-Küçük penisin bu kadar hevesli olmasa o küçümseyici tavrını hoş karşılardım." Gözleri adamın pantolonunun önünü işaret etti. Bakışlardan rahatsız olan toparlanıp geri çekilirken Alex'in sırıtması büyüdü ve öbürüne döndü. "Ama şu an o küçümsemeni kıçına sokmak istiyorum."
Alex hiçbir şey söylememiş gibi ara vermeden tekrar adımlarıyla küçük alanı fethetmeye devam ederken hücre arkadaşları sırıtıp kafalarıyla ona sessiz bir teşekkür gönderdiler ama kız bunu görmeyecek kadar kendi düşüncelerine gömülmüştü.
-Tatlım!" diye sitem etti esmer güzeli olan hücre arkadaşı. "Başımı döndürüyorsun, gerçek anlamda." İç geçirip kısa eteğini çekiştirdi ve boşta sallanan jartiyer askısını gizledi. "Biraz otursan?"
-Ah, çok üzgünüm." Alex hemen dolanmayı bırakıp düz rahatsız sıraya, iki kadının sağına ilişti. Sarışın olan kıkırdayıp estetik harikası göğüslerinin arasından bir dal sigara çıkarıp dudaklarının arasına kıstırdı. Yollarının kesiştiği bu küçük kız onlardan çekiniyor ya da iğreniyor gibi değildi. Aksine oldukça rahat ve bir o kadar da arkadaş canlısıydı. Geldiğinden beri sürekli kendilerini aşağılayan ve ezen inanlara karşılık vermekten usanmış, tacizlere boyun eğip susmuşlarken kız hiç çekinmeden atağa kalkmıştı.
-Neden bu kadar gerginsin?" diye sordu esmer olan. Alex ne demesi gerektiğini bilmiyordu. İşlemediği bir suçun şüphelisi olarak göz altına alınmıştı sonuçta. Kararsızlıkla dudak büktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRARİ DUVAK
AdventureEski bilgisayar korsanı çiçeği burnunda gelin Alexandra Daniella, kendi müstakbel kocasından kaçarken kendini genç iş adamı Oliver Cylton'un nam-ı diğer Kamikaze'nin kollarında bulur. Bu garip karşılaşma ikisinin de hayatını altüst edecektir.