Alexandra mesai saati bitmesine rağmen bilgisayarına gömülmüş ekrandan akan bilgileri beyninde işleyecek boşluk bulmaya çabalıyordu.
Takımını bir araya getiren, bu kadar çeşitli beynin ortak noktası çocuklardı. Dil, din, ırk farketmeksizin kimsesiz kalan, başı boş küçüklerin bazıları çok daha şanssız oluyordu. Alexandra'yı bu işe uyandıran kişi idol karakteri olarak gördüğü Albay Roswelt'ti. En son Irak savaşına katılan ve burada bir bacağını kaybedip gazi olarak ülkesine geri dönen adam Alexandra'ya hayatını kökten değiştirecek gerçekleri anlatırken hiç çekinmemişti.
Irak'taki savaşta kimsesiz kalan, yaşları on beşi dahi bulmayan çocuklar şehirden seçilerek tahliye ediliyordu. Sınırdan çıkarılan çocukların akıbeti hakkında içine düşen şüpheyi araştırmak adına birkaç haftalık gizli takip, nihayetinde meyve vermişti. Tuğgeneral Burton denen herif "malları" birine teslim edip yüklü miktarda parayı cebine indiriyordu. Bu da Irak'da neden yıldızının parladığına dair gerçeğe bir ışık tutmuş oluyordu. Albay bu olayı çözdüğü anda yumruklara silahlar eşlik etmiş ve bacağını kaybetmesine neden olan olay gerçekleşmişti. Albay'ı zorla bir mayının üzerine yerleştirmişler ve keyifle izlemeye koyulmuşlardı. Albay iç güdülerinin esiri biri olmasının bedelini kopan bacağıyla ödemişti. Ölmemesi bile bir mucizeydi. Amerika'ya zorla geri gönderilirken gerekli doktor raporları geçirdiği psikolojik buhran yüzünden bunu kasten yaptığını, sanrılar görmeye başladığını belgelemişti bile. Haliyle derdini anlatacak herhangi bir mecra bulamamıştı. Alexandra o zaman onu ciddiye alıp dinleyen tek kişiydi.
Alexandra gözleri ovuşturup saatini kontrol ettikten sonra Albay'ın anısını aklından kovaladı. Çocuklar onun her zaman en zayıf noktası olmuştu. Hayallere dalacak, eski zaferleri hatırlayıp gülümsenecek zaman yoktu. Tekrar Okan'ın söz konusu 'tefeci' herif hakkında bulduğu bilgilerin olduğu sekmeyi açtı.
Soyadı, Adı: Varlı, Erkan
Doğum Tarihi: Temmuz 18, 1963
Korkutucu bir resmin yanına dizilmiş kişisel bilgileri okuduktan sonra parmağıyla ekranındaki bir ayrıntının üzerine dokundu.
17 dosyadan sabıkalı. Adam öldürmek, uyuşturucu ve kadın ticareti suçuyla 22 yıl hüküm giydi. En son ruhsatsız silah bulundurmaktan şartlı tahliye oldu.
Klasik bir 'gangstercik' geçmişi.
Bu adamların belli bir yaşam döngüleri vardı. Tecrübesiz girişimlerden içeri alınma, hüküm giydikleri sırada hatalardan ders çıkarma, muhteşem bir geri dönüş, yükselme ve öldürülme.
Erkan Varlı denen herif yükselme döneminde tutuklanmışsa bunun tek bir nedeni olabilirdi. İçerideki yüksek rütbeli polis, muhafız, asker, politikacı, başkan -her kimdiyse- Erkan'ın bu sapkın ticaretini destekliyor olmalıydı. Okan'ın bulduğu kaçak uçuşları yapabilmesi için bu tip büyük adamlara ihtiyaç duyulurdu ve ilk adım olarak bu adamı bulmalılardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRARİ DUVAK
AdventureEski bilgisayar korsanı çiçeği burnunda gelin Alexandra Daniella, kendi müstakbel kocasından kaçarken kendini genç iş adamı Oliver Cylton'un nam-ı diğer Kamikaze'nin kollarında bulur. Bu garip karşılaşma ikisinin de hayatını altüst edecektir.