Bölüm 49

2.5K 202 41
                                    

Bazen bir yüce gücün sizi bulunduğunuz durumdan kurtarmasını istersini. Adına ister şans ister baht ister doğa ana ister Tanrı diyin. Alexandra gözlerini yumup bir süre işini garantiye almak adına hepsine dua etti.

Lütfen, lütfen, lütfen!

Bu bir rüya olsun!

Cindy zarafetle direkte birkaç tur attıktan sonra parmak uçlarında yere indiği sırada kız atladığı herhangi biri var mı diye merak ediyordu. Striptizci kadının zarif vücudunu saran leopar desenli tulum her hareketiyle dalgalanıyor, kadına garip bir yırtıcılık katıyordu.

Alex'in sessizce yalvarmaya devam ettiği duanın cümlesi değişti.

Lütfen, şu an kıtalar ayrılsın!

Kadın, kırmızı rujuyla takım gibi görünen ojeli parmaklarıyla kömür karası beline kadar uzanan saçlarını -ki Alex'le tanıştıkları sıra platin sarısıydı- dağıtıp iri göğüslerinin arasına dökülmesini sağladı. Uykudan uyanmış gibi mahmur bir gülümsemeyle onu süzdükten sonra gördüklerinden hoşnut olmadığını anlatırcasına yüzü asıldı.

Oliver, bu manzaraya pek anlam verememişti.

Yaşlı kurt tek başına parti mi veriyordu yani?

Alaylı bir gülümsemeyle dudakları kıvrılırken kollarını geniş gövdesinde kavuşturup Tommy'nin açıklamasını bekledi ama beklediği gibi bir açıklama hiçbir zaman gelmeyecekti. Kadın şeffaf dolgu topuklu sahne ayakkabılarıyla kalçasını savura savura Alex'e yaklaştı.

Alexandra bu anın yaşanmasına engel olmak için gerekirse kendini şirkete zincirleyip patronunu diğer çalışanlarla beraber hapsedebilirdi.

Cindy, işveli bir gülümsemeyle kızı yanağından öptükten sonra hemen arkasındaki Oliver'a el salladı.

-Eve iş getirmişsin, sevgilim. Beğendim.

Alex yanağında kaldığına yemin edebileceği kırmızı ruju koluyla silmeye çalışırken Cindy onu aşıp ilerledi. Striptizci kadın işaret parmağıyla Oliver'ın yanağındaki gamzesinin çukuruna dokunduğunda içinde ufak bir alev parlayıvermişti.

Kıskançlık?

Ah, hayır ahbap. Kesinlikle değil.

Oliver, pozisyonunu bozmadan olayı bir yere yerleştirmeye çalışıyordu. Kadının tacizinin bir çeşit test olabileceğinden oldukça emindi. Mesafesini korumak adına kibarca gülümsemekten başka bir şey yapmamıştı ki Alex'in gözlerinde yanıp sönen öfke egolarını kaşıdı. Haliyle kadının gamzesinde gezinen elini kavrayıp bütün salon beyefendiliğiyle dudaklarını eklemlerine bastırdı. Kadın boşta kalan eliyle sıcak basmış gibi kendini yellerken işveli bir gülümseme dudaklarını süslemişti.

-Cindy?" Martin'in araya girmesiyle kadın kafasını ona çevirdi. "Yüzün hiç yabancı gelmiyor."

Bu yorum Alice'in yüzünün asılmasına neden olmuştu. Cindy'nin sırıtması olabilirmiş gibi büyürken rekabet fitilini ateşlemek adına bu kez Martin'in boynuna kolunu doladı ve yanağına sulu bir öpücük kondurdu.

-Seninki kadar ünlü bir yüzüm yok, Yakışıklı."

-Sen şu striptiz kulübü sahibisin. Adı neydi? Pleasure Pulse?

Martin'in araya girmesi Alice'in ölümcül bakışlarıyla karşılık bulsa da pek farkında değil gibiydi.

-Ta kendisi.

Martin kibarca kadının kolundan kendini kurtarıp müstakbel karısının kanatları arasına sığındığında Alice yanağındaki izi kazırcasına silmeye başlamıştı.

FİRARİ DUVAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin