Bölüm 52

1.7K 77 28
                                    

Patlamasından sonra Gökhan kardeşini sürükleyerek odadan çıkardı ve bir beygiri bayıltacak kadar güçlü bir sakinleştirici vurulmasını emrettikten sonra sorgu odasında kendinden geçmiş adamı ayıltmaya girişti. Adam gözlerini aralayana dek tokatlasada pek başarılı olamıyordu. Eline bulaşan kanı cebinden çıkardığı ipek mendiline silerken gözleri tek taraflı aynada duran parmak izine takıldı.

Okan'ın fotoğrafı cama yapıştırdığı sırada olmuştu.

Adamın bam teline basmanın işe yaramayacağını baygınlık geçirene kadar yumruklanmış adama anlatmaya çalışsa da şansını denemek konusunda ısrarcı olmuştu.

İyi bok yemişti.

Alnındaki atan damarı ovarken kendisinin ne yapacağına karar vermeye çalışıyordu. Kardeşinin duygusal eşiğinin kırılmasını beklemiyordu, elbette. Ne olacağını az çok tahmin ettiğinden bu aptalca girişime hiç gerek olmadığını biliyordu.

Ama, ajan gerekliliğine o kadar emindi ki, dayak yemekten baygınlık geçirmişti.Okan'ın en dokunulmaması gereken yeri işte o noktaydı. O kırılma noktası değildi, o patlama noktasıydı.

Okan'ın olduğu odaya gitmek istedi ama kapısında dört kişi omuz omuza bekliyordu. Operasyonun başına apar topar getirilse de pek güven vermediğinden olsa gerek kardeşinin yanına girmesine izin vermeyeceklerdi. Sessizce telefonunu kurcalarken köşe başından iri yarı herifin teki beş görevliyle beraber ilerliyordu. Adamın kendinden emin tavrından daha çok elindeki evrak çantası neden burada bulunduğuna dair ipucu veriyordu. 

Doksan altmış doksan vücudum var
Doya doya bitmez tadım var
Kendime arkadaş arıyorum
Aradığım bana uyacak dediğimi yapacak

Gökhan, telefonunu sessize aldığına emindi. 

Gökhan, telefonunun zil sesinin bu olmadığına da emindi.

Ama yine de ekranda belirmeyen isimle birlikte gümbür gümbür çalıp titreşen telefonuna cevap vermekten kendini alamamıştı.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

-... ve pompalanan kan penisinin sertleşmesine, ereksiyona neden olur." Cindy on beş kişinin dip dibe istiflendiği sınıfına döndüğü sırada elindeki kamçıyı tahtaya projeksiyondan yansıtılmış penis illüstrasyonu üzerine koydu. "'Aşk Kası' diyenler olsa da penis kastan oluşmaz ve düşündüğünüz aksine ereksiyon sadece erkeklerde görülmez." Yansıtılan görüntü değişti ve az önceki açıklamasını pekiştirecek bir fotoğraf görüş alanına girdi. Gözleri görüntüye yapışan grubun dikkatini tekrar kendine döndürmek adına kamçıyı uzun masanın üzerinde şaklattığı sırada dersin başından beri kafasını masaya koyup uyumuş kız nihayet yaşam belirtisi gösterdi.

-Hay sikeyim!

Alex, ağzından akan suyu elinin tersine silip doğrulmaya çalışırken suratına yapışan program kodlarıyla dolu kağıdın farkında değil gibiydi. Gözlerini ovuştururken derisinden sıyrılan sayfa yüzünde fotokopisini bırakmıştı. Cindy zebellah gibi başına dikildi.

-Bunun için yeterli donanımın yok, sevgilim." Saçlarını savurup uyku sersemi kızla göz kontağı kurmaya çalıştı. "Derse katkıda bulunmak ister misin?"

Genç kız, odağını buluncaya dek gözlerini kırpıştırdı ve öce Cindy'nin yüzüne ardından karanlık odada tahtaya yansıtılmış vulvaya ufacık bir göz attıktan sonra öksürüp boğazını temizledi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FİRARİ DUVAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin