~ ANASTASIA ~
Obracałam szklankę z sokiem pomarańczowym w dłoni, patrząc nieco przerażonym wzrokiem na to, ile masła Luke nakłada na patelnię. Przelicznik kalorii wręcz szalał w mojej głowie.
Blondyn zadeklarował przygotowanie śniadania i mimo moich próśb o zrobienie czegoś innego, zdecydował się na jajecznicę. Nie chciałam tego jeść, to było ruiną dla mojej diety. Mogłam odmówić Luke'owi? Jasne, że nie.
Zrezygnowana poprawiłam się na krześle, błagając w myślach, aby porcja, którą nakładał chłopak nie była zbyt duża. Śledziłam jego dłonie wzrokiem, kiedy kładł przede mną talerz. Z o wiele za dużą porcją.
- Lukey... Przecież ja tego nie zjem - przełknęłam głośno ślinę.
- Będę trzymał kciuki - mrugnął do mnie, zajmując miejsce po drugiej stronie stołu.
- Nie możesz trzymać kciuków, jedząc - zaargumentowałam. - Więc nie uda mi się zjeść.
- Bo uznam, że Ci nie smakuje.
- Smakuje, tylko... Właściwie nie wiem.
- Więc spróbuj - zachęcił mnie. Wzięłam podany przez niego widelec, nabierając na niego trochę usmażonego żółtka, które wydawało się być najmniej kaloryczne. - No dalej. - podniosłam sztuciec do ust, starając się wyłączyć myśli. Nie było tak źle, ale gdy tylko przełknęłam wróciły ze zdwojoną siłą, powodując, że w mojej głowie pojawiły się czerwone wykrzykniki.
Zostawiłam połowę, przepraszając Hemmings'a i zapewniając go, że śniadanie było dobre.
Nadal siedzieliśmy przy stole w kuchni, pijąc herbatę zrobioną przez chłopaka.
- Jest całkiem ładna pogoda.
- Jest ślicznie.
- Pamiętasz, co robiliśmy rok temu w taką pogodę?
- Wszystko - odpowiedziałam, uśmiechając się.
- To co? Ogarnę się w domu i pójdziemy nad ocean?
- Jasne - zgodziłam się, chwilę później żegnając się z blondynem.
Zostałam sama. Miałam dwie opcje. Zapomnieć o tym, że zjadłam normalne śniadanie albo się go pozbyć. Drugie wyjście wydawało mi się idealne, szczególnie, że mieliśmy iść na plażę.
Z lekkim wahaniem skierowałam się do łazienki.
Robisz to, żeby coś udowodnić, nie zapominaj.
CZYTASZ
yes, you're not; lrh
FanficO niszczeniu ideału dla ideału. tw// anoreksja, dodatkowo przedstawiona w niewłaściwy sposób