06 (16)

527 35 0
                                    

Meg érkeztünk hozzá, bezárta mögöttünk a bejárati ajtót, majd ismét elkezdett csókolni. De mire észbe kaptam már a kanapén voltunk, én felette ágaskodtam. Majd magára húzott és megint megcsókolt. Nyúlt a gatyámhoz, elkezdte kigombolni amikor elhúzódtam tőle.
-Lou! Ez nem helyes! - Túrtam a hajamba.
-Ugyan, Hazza! Ennél helyesebb dolgot még nem csináltam! - Megint a gatyámhoz nyúlt. De akkor sem tartottam helyesnek, megfogtam a csuklóját, finoman elhúztam a kezét a gatyám cipzárjától.
-Louis! Kérlek ne csináld ezt! Neked ez lehet helyes és ez van megszokva, de nekem nagyon nem!
-Tudom, hogy akarod, de akkor miért mondasz ellent nekem és saját magadnak?
-Mert akármilyen jól ellenénk nem tudnám csak úgy túl tenni magam rajta! Főleg nem így! Volt már ilyenben részem lányokkal, de ez teljesen más! - Az ölembe ült és mélyen a szemembe nézett.
-Csak örömet akartam neked szerezni...
-Majd talán legközelebb! - Tudtam jól, hogy nem lenne legközelebb.
-És ha nem lesz legközelebb?
-Nem tudsz meg győzni, és amúgyis, ha nagyon akarjuk, lesz! - Fújtatott.
-Jó... Ne haragudj... - Megint megcsókolt. A kezem a csípőjére siklott és onnan az utam lejjebb vándorolt. Ő át tért a nyakamra, mire én belemarkoltam a fenekébe. A tettemet csak egy jól eső nyögés követte. Erre elszabadult a fejem és fordítottam a helyzetünkön. Egy pillanatra rá néztem, mire ő egy bíztató mosolyt csalt az arcára, miszerint tegyem meg... Tudtam, hogy nagyot hibázok, de már mindegy.. Levette a pólómat és végig húzta a mutató ujját a felsőtestemen. Végem volt tőle.

Türkiz [L.S]Where stories live. Discover now