Fel se keltem, de Eleanor azt hadarta a telefonba, hogy este jön értem és elvisz bulizni. Rá hagytam inkább, majd meggyőzöm, hogy ne menjek, mert szarul vagyok...
A reggeli ébresztőm kipipálva.
Lementem a konyhába és meg találtam a jó kedvemet.
-Jó reggelt!
-Harry! Ne haragudj, ha felébresztettelek és csak.. - Bele fojtottam a szót egy csókkal.
-Képzeld, ma elfognak rángatni engem buliba, és segítened kéne hazudni, ugyanis nem akarok menni!
-Ki?
-Eleanor!
-Engem meg meghívott Zayn a pénteki házibulijába..
-Hát jó, de én nem akarok menni!
Este fél tízkor csengettek. Sajnos muszáj voltam ajtót nyitni, annak ellenére, hogy nem akartam.
-Szia! Na? Mehetünk? - Ekkor szerencsére megjelent mellettem Louis.
-Cső, El! - Köszönt neki Louis.
-Szia..
-Figyi... Harry most egyetlen egy bulit nem hagyhat ki?
-Nem! Miért kérdezed? - Kérdezi Louistól flegmán.
-Hát tudod.. Jövőhéttől nekem meccsem van.. És együtt akarjuk tölteni ezt a pár napot.. Ha érted mire gondolok...
-Persze, hogy értem, kössz a segítséget Harry nevében is, de eljön a buliba!
-Szopj már le ha nem akarom!
-Jó példa Lou, de rég bulizott már Harry.. Rá fér! - Engem szó nélkül hagyva ültem be a kocsiba El mellé. Tudom, hogy Lou próbált segíteni, de mondjuk Eleanor az Eleanor.
Meg érkeztünk egy számomra tök ismeretlen utcába. Leparkoltunk egy ház előtt, majd a lábam vitt a bejáratiajtóhoz. Hiába tiltakoztam minden porcikámmal, a lábam kudarcot vallott.
-Helló! Gyertek be! - Nyitott ajtót a kis műmájer. Remélem Eleanor beavat abba, hogy hol is vagyok, mert már most nem tetszik!
Mit is vártam? Eleanor eltűnt, én meg csak vagyok a kanapén, remélve, hogy vissza jön és mehetünk haza. Csakhogy ebben a 2 órában nem volt szerencsém!
Le ült mellém az a srác, aki kinyitotta az ajtót.
-Szia! Andrew vagyok!
-Harry..
-Mi szél hozott?
-Nem szél, hanem Eleanor! Ki a házigazda? - Kérdeztem flegmán.
-En jómagam!
-Nagyon jó... Nem tudod hol van Eleanor? Te ismered, nem?
-Mondhatni... De nem egészen..
-Értem... De nekem haza kéne mennem..
-Vár anyuci?
-Nem, képzeld el, nem "anyuci" vár, hanem a húgom!
-Akkor eleve minek jöttél el?
-Elrángattak!
-Ki? A csajod? - Csajom? Hah, tényleg! De hülye vagy Styles!
-Igen! A csajom!
-De te nem buzi vagy?
-Biszex vagyok.. - Felelem flegmán.
-Ja! Szóval... De azért vannak kalandjaid nem? - Nézett rám perverz fejjel.
-És ha igen? Nincs hozzá semmi közöd!
-Ismered Louis Tomlinsont? - Kérdezte hirtelen.
-Igen... Te honnan ismered?
-Focista.. Azért kérdezem..
-Persze... Hisz focista...
-De én azt hallottam, hogy van valakije!
-És? Ez engem miért érint?
-Csak mondom! Milyen Harry vagy?
-Styles! De mostmár fejezd be, mert nincs ehez energiám!
Ki ez a gyerek? Miért kérdezget Louisról?Na itt már be indul az egész történet! 👀❤️
YOU ARE READING
Türkiz [L.S]
FanfictionHarry egy 19 éves gimnazista fiú aki alig várja, hogy le érettségizzen és élje az életét. Ám az élete felfordul. Ugyanis szerelmes lesz. Sosem gondolta volna, hogy ennyire hatással lehet rá valaki, most ez is bebizonyosodott. Louis egy 21 éves foc...