24

213 23 0
                                    

Sietős léptekkel haladok az ajtóhoz, ugyanis valakinek nagyon sietős a dolga, ha úgy veri az ajtót. De csak ide értem! Kicsit sem voltam ideges, nem.. Felrántottam az ajtót. Ám nagy meglepetésemre a kis szöszi barátommal találtam szembe magam.
-Szia Harry..
-Niall! Szia! Gyere be! - Le ült a kanapéra.
-Hé, baj van?
-Nincs csak hiányoztál... És ne haragudj azért, amit Zaynék csináltak én mondtam, hogy senki oldalán nem állok...
-Semmi baj! Rád nincs miért haragudni.. Amugyse tudnék, és Z már bocsánatot kért. Úgyhogy semmi gáz.
-Tegnap miért nem voltál? - Ekkor le jött Lou.
-Csövi! - Niall intett neki, majd bement a konyhába.
-Louis az így... Mit..
-Hosszú sztori.. A lényeg, hogy együtt vagyunk.. - Vakartam meg a nyakam.
-MI? Mi?
-Hát igen.. Ezért mondom, hogy hosszú sztori.
-Rá érek.. Hozzád is el jöttem, mint látod..
-Látom és nagyon örülök neki! - Louis is csatlakozott hozzánk.
-Ez azért durva..
-Nyugi annyira nem vagyok szívtelen, mint amennyire annak tűnök.. Egyébként Zayn küldött ellenőrizni?
-Nem! Amugyis.. Az edző 1 hete keres.. Csak úgy szólok..
-És ezt miért nem lehetett 1 héttel ezelőtt mondani?!
-Mert vagy kinyomsz, vagy ki vagy kapcsolva! Azért például!
-És miért keres?
-Nagy meccs lesz 1 hét múlva.. Azt mondta, hogy holnap 4-re, ha nem vagy ott az edzésen, ki rak a csapatból!
-Szopjon le! - Ekkor rá gyújtott.
-Amúgy is én csak egy vendég focista vagyok, ilyen jótékonysági célból, nem voltam soha a csapatában és nem is leszek!
-Neki mondd ne nekem... Amúgy Harry!
-Hm?
-Meg említettelek az edzőnek! Gyere meg nézni egy edzést! Beszélsz vele és lehet felvesz a csapatba! De hiába mondom..
-Hogy mit csináltál? Ne már!
-Na mindegy! Én lépek! - Azzal fogta magát és elhúzott.
-Mi bajod a focival?
-Semmi csak nem akarok játszani!
-Tudtommal az Ő csapatuk a legmenőbbek az iskolába és elég népszerűek... Lehetnél te is az a tipikus focisztár.. A szép fiú.. A jó és a rossz keveréke.. - Mondja Louis egy féloldalas mosoly kíséretében.
-De nem szeretnék az lenni! Nem kellenek tini lányok a nyakamba..
-Jó.. Én csak mondtam..
-Már vagy egy szép fiúm... És pont focista! - Egy vigyor és fejcsóválás után megkezdte az útját az emeletre.

Türkiz [L.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora