03

593 36 0
                                    

21:15 van! A fenébe! Megint késtem, de már nem érdekel.. Megszokhatták 4 éven keresztül..
Gyorsan felhúztam a csizmám, fel kaptam a vékony, kedvenc kabátom, majd elindultam a térre.
Szerencsémre még Olivér sem volt ott, úgyhogy kár lett volna aggódnom.
-Cső!
-Szia! - Köszönt Eleanor.
-Csáó.. - Veti oda Zayn.
C: Szevasz.. - Calvin.. Az Calvin..
Sosem voltunk bőbeszédű banda, de ha valamit meg kell tárgyalni akkor nagyon tudunk pofázni mindenféléről.
Rá bő 20 perccel meg is érkezett a kék hajú lovag.
-Csumi! Bocs.. Mehetünk?
-Akkor menjünk... - El indultunk a diszkó felé. Eleanor a kis fekete bárány, úgyhogy ha arról van szó, bárhova be tudunk jutni.
A bandából Zaynt ismerem régebb óta, utána Eleanort, Liamet, Calvint, Patríciát, majd Olivért.
-De amúgy Liam meg Pattie hol vannak? - Kérdeztem a többieket.
-Össze jöttek 1 hete.. Remélem elég ennyit mondani... - Válaszolt a kérdésemre Eleanor.
-A részletektől kímélj meg... Köszi... - Zayn felnevetett.
-Amúgy skacok! Van egy jó haverom.. A neve Louis. Ő ott csatlakozik majd hozzánk. - Louis? Haver? Egyszer sem láttam még..
Majd megérkeztünk a diszkóhoz. A kidobó nem akart beengedni, de Eleanor ismét elintézte.
Egyből a bár pulthoz mentünk, rendeltünk piát.
Én kezdésnek alkoholmentes sört szoktam inni, úgyhogy ez sem volt másképp. A többiek szimpla shottal kezdtek..
Nem vagyok valami táncoló típus, úgyhogy a bulik háromnegyed részét üléssel töltöm. Megfordulnak emberek, általában beszélgetek is velük..
Biszex vagyok ugyan, de a lányok ilyen téren csak zsákmányok... Inkább a fiúk jönnek be.
-Harry! Gyere! - Megráztam a fejem, mire oda jött hozzám El.
-Ne legyél már ilyen! - Szól rám.
-Menj csak táncolni! Majd megyek én is... Meglátom.. - Vissza löktem a táncoló emberek közé.
-Jó, de szavadon foglak!
-Oké.. - Nem is figyelve rá, fordultam vissza a sörömhöz.
20 perc unalmas iszogatás után a tőlem a legtávolabbra eső székre leült Ő. Ez tényleg Ő? Nem akarom elhinni!
De vajon, hogy hívják?

Türkiz [L.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora