*Louis szemszöge*
Amint megreggeliztünk, be dobtuk a tányérokat a mosogatóba, majd lelkesen húztam fel Harryt a hálóba.
Már a folyosón a falnak nyomtam.. Nem tehetek róla! Nagyon kívánom, jobban, mint bármikor!
Szenvedélyes csókcsatánkat a levegő hiánya szakította félbe. Kapkodtuk a levegőt, de többet már nem akartam várni, megint meg csókoltam, csak most sokkal éhesebb módon.
Harry erre csak felkapott, nehezen, de megtalálta a szoba ajtót, benyitott rajta, bevitt és lerakott az ágyra, majd felém ágaskodott. Szegény, Harold! Kudarcot kell neki okoznom, itt és most én irányítok!
Igaz, hogy nagyobb, mint én, de a lábam át kulcsoltam a derekán és egyszerűen megfordítottam, így én voltam felül. Azt hittem, hogy sokkal nehezebb lesz, de nem.
Rámarkolt a fenekemre, mire egy jól eső nyögés szaladt ki a számon. Erre elszaladtam tőle, a két lába felett térdeltem és a gatyájához nyúltam. Egyszerű szürke melegítő. Jól kirajzolja a merevedését. Gatyán keresztül kezdtem el simogatni, mire csak egy elfojtott nyögés kaptam. A nadrág szélébe akasztottam az ujjaim és lehúztam a boxerével együtt. A látvány lélegzet elállító volt. Körbe nyaltam a szám, majd a makját kezdtem el nyalogatni. Erre Harry egy nyögéssel díjazott. Végig nyaltam a hosszán, majd a lábára ültem.
Harry fel ült, elkezdett, csókolni, közben szépen lassan megszabadított a gatyámtól és a boxeremtől egyaránt. Elhúzódott tőlem, a lábát kivette alólam, majd elkezdett szépen lassan kényeztetni. Körülbelül addig foglalkozott velem, mint én vele. Az ölébe másztam, mohón csókolni kezdtem, mire megéreztem az egyik ujját a bejáratomnál.
Két ujját mártotta belém, de csatlakozott egy harmadik is. Szépen lassan kitágított, majd rá ültem a farkára. Elkezdtem lassan mozogni, majd mikor a fájdalom élvezetté alakult át, elkezdtem eszméletlen tempóban meglovagolni a hercegemet.
-Lou.. Ez az.. - Fogta meg a derekam és még egy kicsit rá segített. Tudtam, hogy mindjárt elmegyünk, így hagytam, hogy megfordítson, és kicsit erős, eszement tempóban kezdett el baszni. Nyögtünk, szinte ordítottunk.
-Harehh! - Tudta jól, hogy mindjárt elmegyek, ezért kutyába tett, a tempóján nem változtatott.
Egymás nevét kiabálva élveztük el.
Én a hasamra, ő rám borult. Amikor véget ért a gyönyör hulláma, kihúzódott belőlem. Mindketten leizzadtunk, és még levegőt venni is nehéz volt. Ez volt életem legjobb szexe!
A szomszédok, tuti, hogy most utálnak.Halihó..
Nos, hát ugye előre meg van írva a sztori, én csak le másolom.. És mikor elérkezem ezekhez a "18+"-os részekhez, akkor így megilletődve nézek magam elé, hogy: ,,Ezt most kajak én írtam? ". És hát rá kell jönnöm, hogy igen, ezt én írtam.. Ilyenkor csak kimásolom felrakom és nem foglalkozom vele.. Mindig elgondolkozom rajta, hogy én tényleg ilyen perverz lennék? De, hát a válasz ugyanaz: "IGEN".
Szóval nem tudom mit gondoltok ezekről a bizonyos részekről, de én nagyokat szoktam pislogni! ><
Egyébként még van viszonylag sok rész, úgyhogy még nem szabadultok meg tőlem..
Elkezdtem írni, megint egy másik sztorit, de sorra jönnek a jobbnál jobb könyötletek, úgyhogy igyekszem majdnem mindegyiket megalkotni!
-Amira<3
YOU ARE READING
Türkiz [L.S]
FanfictionHarry egy 19 éves gimnazista fiú aki alig várja, hogy le érettségizzen és élje az életét. Ám az élete felfordul. Ugyanis szerelmes lesz. Sosem gondolta volna, hogy ennyire hatással lehet rá valaki, most ez is bebizonyosodott. Louis egy 21 éves foc...