2013.06.09.
Kedves Naplóm,
Beléptünk a nyárba. Most jelenleg az életem e szakasza jól áll, az iskolából ki kértem magam ballagás után, úgyhogy most egyenlőre nyugi van.
Louis..
Nos Louis... Mindig csak Louis.. De nem tehetek róla, hogy szeretem! Sőt.. Nem is bánom.. A megpróbáltatása jól halad... Sokat változott! Ennek az 1, 1,5 hónapnak elég jó eredménye van!
Nyár..
Hogy mi a tervem nyárra? Nos, azt még nem tudom, csak azt, hogy egész végig Louval lenni, ahogy csak engedi az ideje. Mostanában meccs hátán szinte meccse van... De most végre valahára itthon van és pihen.
Remélem ennél még csak minden jobb és jobb lesz!
-H.-Mit firkálgatsz? - Érdeklődik Louis.
-Semmit.. - Oda mentem hozzá a kanapéra, majd az ölembe húztam.
-Mikor lesz megint meccs?
-1 hétre most szabi van.. Aztán utána megint ezerrel eddzünk, meg meccsek hátán meccs. Tudod, hogy van ez... Egyébként! - A hajamba túrt.
-Hmm?
-Nől a hajad! - Mondta ezt nekem perverz, egyben cuki mosollyal.
-És ez baj?
-Dehogy baj! Tetszik! Nagyon is!
-Jó, de rád már, rád férne egy borotválkozás, kicsim! - Simítottam végig az arcán, célzásképp.
-Rá érek, nem?
-De, rá érsz, nem azért mondom..
-Ez most olyan volt, mintha én azt mondtam volna neked, hogy nyird le kopaszra a hajad...! Ne legyünk szemtelenek!
-Jól van, már! - Meg csókolt, majd a fülembe súgta, hogy Szeretlek.Sziasztok!
Remélem eddig tetszik a sztori! De ezek után csak jobb és jobb lesz! Dolgozom rajta ezerrel, és amivel eddig kész vagyok, azzal eléggé meg vagyok elégedve. Mindennap írom, ha van időm töltök fel részeket, de ugye iskola mellett nem olyan könnyű, főleg nem, ha tesi órán töltesz fel egy részt... (második eset)
Köszönöm az eddigi vissza jelzéseket!
-A. <3
YOU ARE READING
Türkiz [L.S]
FanfictionHarry egy 19 éves gimnazista fiú aki alig várja, hogy le érettségizzen és élje az életét. Ám az élete felfordul. Ugyanis szerelmes lesz. Sosem gondolta volna, hogy ennyire hatással lehet rá valaki, most ez is bebizonyosodott. Louis egy 21 éves foc...