10 (18+)

466 30 0
                                    

*Louis szemszöge*
Igaz, sokan dícsértek már meg, de ezt a technikákat vele próbáltam ki, és az eredmény is jó volt! Nem tudom mi történik velem csak azt, hogy rá olyan szinten felizgulok, hogy 1 nap kB vagy 3x kell kivernem. Nem ismerek magamra, eddig minden éjszakás kalandok után ott hagytam az embereket, legyen nő, vagy férfi... És most megint itt vagyok! Ráadásul a szobámban!
-Most te jössz! - Le ültem, ő már térdelt is előttem. A gatyámtól és a boxeremtől seperc alatt megszabadított. Ott ültem előtte egy szál (álló) faszba. Rámakolt, majd végig nyalt a hosszomon.
Azt hittem ő is játszani fog velem, de ezek szerint csak én vagyok ekkora geci.
Már attól végem volt, hogy hozzám ért. Vert rajtam kettőt, majd elkezdett leszopni. Olyan rég vártam már erre, muszáj voltam a hajába kapni, akarva, akaratlanul is elkezdtem magamon mozgatni. Majd rá pár perccel a szájába élveztem. Ha tagadni akarnám, se tudnám, hogy nem volt jó, mert a nyögéseim elárultak. Harry megelégelve cselekedetét dobta le magát mellém az ágyra, de azonban én mára nem csak ennyit terveztem. Míg ő mellettem pihengetett és a plafont nézte szüntelenül, addig én elképzeltem miket csinálnék vele.. És hát, hogy őszinte legyek, ismét felizgultam.
-Harehhh?
-Hm? - Feljebb ültem hozzá, így pont rálátott az álló farkamra.
-Gyere ide! - Kétszer sem kellett mondanom, felém ágaskodott, mire meg csókoltam. Mintha a fejembe látna, magától rá ült a farkamra. Megfogtam és a csípőjénél fogva mozgattam magamon. Bele markolt az ágy háttámlájába, majd gyorsabban kezdett el mozogni.. A szoba a szüntelen nyögéseinktől volt hangos. Majd rá nem sokkal elmentünk. Ő a mellkasomra, én belé.
-Ezt ne mondd el Elanornak! - Kértem Harryt, mire felkacagott.

Türkiz [L.S]Where stories live. Discover now