44

134 21 0
                                    

Gemma és anya felment lefeküdni, én, Andrew meg Zayn, itt maradtunk a nappaliba. Beszélgettünk Zaynnel, miközben Őt figyeltük. Nem nagyon csinált semmit a telefonozáson kívül.
3 hálószoba van a házban, de hiába mondom Zaynnek, hogy aludjon velem, neki jó a kanapé. Zayn meg csinálta magának a helyét, én meg úgy döntöttem, hogy írok Lounak.
Én: Szia Lou! Jól vagy? - 1 órája volt elérhető.. Ez fura... Tudtommal már rég vége a meccsnek, sőt posztot is láttam.. Rossz, hogy nincs itt, de sajnos ezzel jár..
Hajnalban felkeltem, mert szomjas voltam. Ám, ahogy leértem a konyhába nem hittem a szememnek.
Zayn ott állt Andrew-nál és.. Louis? Louis idegesen magyarázott.. Mit keres itt? Lehet csak túl kómás vagyok..
Bementem a konyhába és ittam egy pohár vizet.
De mégsem vagyok hülye! Itt állnak előttem!
Louis abba hagyta a magyarázatát, majd rám nézett.
-Harry! Szia!
-Te hogy, hogy itt vagy?
-Majd elmondom, ha felkeltél..
-Fel vagyok!
-Menj fel aludni! Majd elmondom reggel..
-De ne már! - Akaratoskodtam, mint egy óvodás.
-Tudom, hogy akaratos vagy, de menj fel, kérlek!
-Akkor gyere fel aludni! Ígyis nehezen alszok nélküled!
-Mindjárt megyek! - Mondta ezt nekem már vagy 20 perce.. Mikor abba hagytam a várakozást kénytelen voltam bealudni.
Mivel Lou nélkül éberen alszok, így megéreztem, hogy be bújnak mellém az ágyba, és átkarolnak. Jól esett azon kívül, hogy éreztem, hogy feldúlt.
-Minden oké, Lou? - Kérdeztem kábán.
-Persze.. Harry... Aludj csak! - Magához vont, majd álomba ringatott.

Türkiz [L.S]Where stories live. Discover now