Jó alaposan megnéztem minden vonását. Tökéletes! Majd a kis világomból kiszakítva Zayn jelent meg mellettem.
-Na, mizu haver? Jó a buli? Én jól szórakozom, remélem te is.. - A szemem még most sem vettem le a fiúról. - Kit nézel ennyire? - Kérdezte, majd ő is oda nézett.
-Ismerős... Várj csak.. Louis!? - Mivan? Louis? Ő lenne Louis?
Odament hozzá Zayn, majd mikor felismerték egymást rögtön ölelkeztek. Majd beszélgettek, Zayn kért ki maguknak piát. Nem tudom miről beszéltek, de Zayn közben rám nézett és követte Louis is. Rólam volt szó, nyilván..
Mikor kezdtem volna hallani valamit abból amit beszélnek, ki jött oda hozzám? Hát persze, hogy Eleanor!
-Na, most jössz? - Kérdezte, majd megfogta a karom.
-Ne most, El!
-De! Már eleget vártam! - Inkább bementem vele a táncparkettre. A szememmel Louist kerestem. Még ott ült.
-Hé, El! - Kiabáltam neki.
-HMMM?
-Tudod ki ő? - Louis felé biccentettem.
-Igen, persze! Mivan vele?
-Csak kérdezem.. És honnan ismered?
-Hosszú és régi sztori... Louisnak hívják egyébként... Tőled 2 évvel idősebb.. - Mikor oda néztem Ő már sehol nem volt. Hűlt helye volt a széknek. Vissza Elre néztem és ott jött velem szemben. Ő. Louis.
-Louis?!! Szia!!! - Mint aki észre sem vette eddig..
-El!!! - Megölelték egymást.. Majd rám nézett.
-Ő itt Harry! Harry, Louis.
-Sz... Szia... - Miért dadogok?!
-Hali! Milyen a buli? Rossz párt választottál táncolni... Eleanort nem lehet lelőni! - Mondja nevetve.
-Igen... Tudom.. Ivott már egy kicsit úgyhogy... Ezután végképp nem fog békén hagyni..
-Egyébként... Olyan ismerős vagy nekem..
-Mert már találkoztunk?
-Tudtam! És... Hol is pontosan?
-Házi buli... Éjfél... Csók.. - Nem is tudom, hogy ezeket miért mondtam most el..
-Ohhhh! Hát persze! A buli... Fura volt, hogy nem kezdeményeztél beszélgetést... - Mintha nem ő szart volna le engem..
-Nem volt kedvem beszélgetni.. - Megvakartam a nyakam. Ha tudná, hogy mennyire akartam vele beszélgetni..
-És, ha kimentenélek Eltől, kezdeményeznél beszélgetést? - Kérdezi féloldalas mosollyal. Ravasz.
-Hmmm.. Talán...
-Egyenes választ kérek!
-Oké.. Legyen.. - Majd elvonultunk egy nyugisabb helyre, ahol nincsenek olyan sokan és nem lökdösik egymást az emberek.
ESTÁS LEYENDO
Türkiz [L.S]
FanficHarry egy 19 éves gimnazista fiú aki alig várja, hogy le érettségizzen és élje az életét. Ám az élete felfordul. Ugyanis szerelmes lesz. Sosem gondolta volna, hogy ennyire hatással lehet rá valaki, most ez is bebizonyosodott. Louis egy 21 éves foc...