Közösségi oldalak. Inkább a könyvek, mint a kamu élet. Ez is csak az én véleményem.. Nem mintha érdekelne, hogy más mit gondol... Jó ez az új "énem"! Olyan könnyen szarok le dolgokat, hogy régen még megpróbálni is nehéz volt, inkább foglalkoztam az emberekkel annak ellenére, hogy ők leszartak.. Szép kis múlt..
A konyha pulton volt egy papír, amin egy szöveg volt. Louis írása, így elolvastam.I wish that could take you the start
I'd never let you fall and break your heart
And if you wanna cry or fall apart i'll be there to hold you
You tell me that you're hurt, it's in rain
But I can see your heart can you love again
And I remember you laughing
So let's just laugh again!
Don't burn out
Even if you scream and shout
I will carry you over
Fire and water for your love..
And I will hold you closer,
Hope your heart is strong enough
When the night is coming down on you
We will found a way
Through the dark.
You don't need, you don't need to worry
You will see it's easy to be loved
I know you wanna be loved!
××.Bízik bennem és reménykedik. Én igyekszem, de semmi jelét nem látom. Szeretném, ha boldog lennék, ha jól érezném magam. Hidd el, én is erre vágyom.
A hiányából az alakult ki, hogy azon kaptam magam, hogy nézegetem az instáját.. Majd az ebből következő képkockák merevedést okoznak. A vesztemet, miszerint nem vagy itt velem, hogy ketten vészeljük át ezt a hirtelen testi vágyat, amit irántad érzek.
Próbáltam elnyomni és kivárni a vesztemet, de ezek a focis képek, amin a lábad tökéletes, és a gatyádnak köszönhetően tökéletesen kirajzolódik a szép kerek feneked. Ha takargatnom kéne se tudnám elrejteni, hogy imádlak és, hogy mennyire rajongok érted, Louis.
A képek hatására becsuktam a szemem és elképzeltem, ahogy alattam vonaglasz. Az összkép gyönyörű, legfőképpen azért, mert te magad vagy gyönyörű..
Üzent a farkam, ezért muszáj voltam magamhoz nyúlni.
Aztán a következő képkockákban elképzeltem, ahogy a szép, vöröslő ajkaid körbe zárják, lüktető férfiasságom.
Felnyögtem. Vissza emlékeztem a technikáidra, és azokra a kitörő embertelen orgazmusokra, amiket te nyújtottál nekem, még kettőt vertem magamon és a nevedet ordítva élveztem el.
Tudom, hogy közel sem olyan, mint veled, de muszáj voltam be érni ennyivel.
YOU ARE READING
Türkiz [L.S]
FanfictionHarry egy 19 éves gimnazista fiú aki alig várja, hogy le érettségizzen és élje az életét. Ám az élete felfordul. Ugyanis szerelmes lesz. Sosem gondolta volna, hogy ennyire hatással lehet rá valaki, most ez is bebizonyosodott. Louis egy 21 éves foc...