08

422 34 0
                                    

*Louis szemszöge*

Ezt nem hiszem el! Ide rángattak, ráadásul Harry is itt van! Most mit csináljak?
-Azt kéne mondanom, hogy sajnálom? Vagy mi a faszt vártok tőlem? - Miért kéne bánnom? Csak rá kell nézni a fiúra! Hülye aki azt mondja, hogy meg bánta amikor lefeküdtek!
-Valami olyasmit! De ha nagyon makacs vagy, akkor kérdezz-felelek is benne lesz a pakliban!
-Nyugodtan! - Eddig se érdekelt Eleanor és a tanácsai..
-Miért feküdtél le Harryvel? - A fiú erre felkapta a fejét és kíváncsian várta a válaszom.
-Mert a buliban is vele csókolóztam! És amúgyis, ha rossz fiú, miért akad fel ilyenen? - A szemébe néztem, ám akarva akaratlanul is ott bujkált a szám szélén egy kis mosoly. Élvezem, hogy játszhatok vele! Tetszek is neki, úgyhogy sima ügy... Tudom, hogy csúnya dolog játszani az emberek érzéseivel, de ez a fiú az ágyban kurva jó!
A mondandóm hallatán vett egy mély levegőt, pislogott kettőt. Imádom, hogy ilyen hatással tudok lenni az emberekre! Főleg rá!
-Az oké, hogy "rossz fiú" vagyok, de, mint minden normális embernek,  nekem is vannak érzéseim! - Nahát! Azt hittem nem fog válaszolni! Ez meglepett.
-Dolgozhatunk rajta, hogy ne legyen.. - Erre csak megforgatta a szemét, és láttam rajta, hogy elfojtott egy mosolyt.
-Na, Szent a béke! Én léptem! - Majd választ se várva, angolosan kiléptem az utcára. Eszem ágában sem volt itt hagyni Harryt, ezért a sarkon leültem egy padra. Mikor észbe kaptam pont akkor fordult be.
-Szia Harry! - Meg lepődött.
-Szia... Hát te? - Kérdezte értetlenül. Nem egyértelmű?
-Hát én téged vártalak.. - Majd nagy nyugodtan el sétált előttem. Jaj, ne már! Tudom, élvezi, hogy játszok vele.. De még mielőtt túl messzire ment volna, megfogtam a csuklóját.
-Hova sietsz ennyire?
-A parkba? - Próbálta tettetni, hogy nem érdeklem.
-Elkísérlek! - Mondtam egy féloldalas mosoly kíséretében. Persze, hogy nem vártam választ! Azonnal álltam is fel a padról. Vajon mindig ilyen magas volt, vagy csak én mentem össze?
-Nagy fiú vagyok már! Egyedül is eltalálok!
-Tapasztaltam, hogy nagy fiú vagy! - Villantottam egy perverz mosolyt, mire hátra döntötte a fejét.
Már nem bírok magammal!

Türkiz [L.S]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang