13

331 28 0
                                    

Hogy lehet ekkora fasz?
Végre! Haza értem.. Ezt nem hiszem el! Eleanorhoz kurvára nincs kedvem! Főleg nem most!
-Mit akarsz? - Nyitottam közben a bejáratiajtót.
-Mi az, hogy mit akarok?
-Ezt már megbeszéltük úgy emlékszem! Ne fárassz!
-Mi bajod van?
-Semmi! Oké? Jó lenne, ha nem lovagolnál a témán és végre békén hagynál! - Csaptam rá az ajtót.
Végre nyugalom! Már csak azt kéne eldönteni, hogy menjek-e holnap. Mi a fontosabb? Hogy legyen egy jó együtt létem Louval, vagy, hogy kibasszak vele? Ez alapján, a másodikat választom. Ha ő is fasz velem, én miért ne legyek az?
Levetkőztem egy boxerre meg egy pólóra, majd lebasztam magam a kanapéra.
És persze, hogy csipogott az a kurva telefonom! Mérgelődve vettem az irányt a konyhába. Louis írkál.. Szuper!
Ismét lefeküdtem a kanapéra. Nem akartam válaszolni neki, de nem hagyott békén..
Louehh: Ne haragudj... Nem úgy gondoltam, csak úgy mondtam..
Harrehh: Jó lenne Lou, ha mostmár nem játszadoznál velem! Ha nem akarsz tőlem semmit, csak mondd meg! Hidd el fel tudom fogni!
Louehh: Harry, ne csináld már!
Harrehh: De! Csinálom! Mit akarsz?
Louehh: Harry, most mire vagy kiakadva?!! Ez csak szex, Harry!
Harrehh: Eddig oké volt a dolog, de ha nem érzel komolyabb érzéseket irántam, akkor légyszíves mondd meg és fejezzük be... - Írtam le könnyes szemekkel. Gondolom nem fog válaszolni, de nem is baj.. Ideges voltam és eléggé megbántott ez a mondat tőle. Tudtam! Miért is reménykedtem? Én hülye!
A telefont elvágtam a szoba másik felébe, remélem összetört! A csattanás után, lerogytam a kanapéra és csak sírtam. Tudtam! Tudtam jól, hogy ez lesz! Min lepődtem meg? Már én magam sem értem..
Arra eszméltem fel, hogy valaki dörömböl a bejáratiajtón... Nem volt hozzá kedvem, de muszáj  voltam fel kelni és kinyitni. Zayn állt előttem.
-Haver! Jézus.. Veled meg mi történt?
-Gyere be.. Majd elmondom..
-Szóval? Miért vagy kikapcsolva? Louis egyfolytában hívogat, de nem veszem fel.
-Tudod nála töltöttem az éjszakát.. Gondom mondanom sem kell, hogy miért.. El meg akart ölni, én eljöttem Louistól, mert időközben felbukkant El. Na mindegy... Miután El elment, át mentem hozzá, mert a kulcsom nála maradt.. Megegyeztünk, hogy holnap nem megyek iskolába, ő át  jön.. Már eleve úgy jöttem el tőle, hogy beszólt.. Ezt még lenyeltem, majd bocsánatot kért, én meg megkérdeztem akar-e tőlem valamit, mire ő azt mondta, hogy ez csak szex.. Tisztában voltam vele ez tény, de nem akartam így folytatni miközben ő tetszik nekem.. Én meg falhoz basztam a telefont és kB 2 órája bőgök....
-Látod? Ezért féltettünk, meg mert tudjuk, hogy milyen vagy.. - Ekkor ismét kopogtak..
-Maradj, megyek én.. - 2 perc várakozás után kimentem.. Ott vitatkozott Zaynnel Louis.
-Értsd már meg!! Csak menj el, jó?! - Ekkor vett észre.
-Harry!! - Abban a pillanatban nem tudtam megszólalni, csak könnyes szemekkel álltam Zayn mögött.
-Látod? Hiába szóltam! Leszartad! Hát most magadra vess! - Baszta le Zayn.
-Vele akarom megbeszélni! - Akaratoskodott tovább Louis.
-De nem akar veled beszélni! - Intettem, hogy jöjjön be, közben én a konyhába mentem, ahova követett.
-Igen? - Alig jött ki hang a torkomon.
-Hívtalak és semmi!
-Hát az a helyzet, hogy összetörtem.. Ideges voltam..
-Sajnálom, Harry.. Nem úgy gondoltam csak így jött ki.. Kérlek..
-Miért sajnálod, ha csak tényleg arra kellenék?
-Játszottam veled... Az incselkedést élveztem, nem tagadom és kurva jó veled, meg minden, de a szerelem meg én, külön világ.. Ne haragudj.. Nem azt mondom, hogy nem próbálnám meg, de tudom, hogy semmi értelme nem lenne, érted?
-Az se számít, ha szeretlek?
-Számít.. Nem akarom azt mondani, hogy nem érdekel, de úgymondd, úgy nem nagyon foglalkoznék vele.. Eleinte jónak bizonyult, hogy tetszem, mert könnyen megvoltál, viszont a fura, hogy az az éjszaka után csak rád vágytam. Rajtad kívül nem tudok lenni csakúgy senkivel.. Nem tudom miért, de ez van.. Szeretek veled lenni! Minden percét imádom, ha veled vagyok és nem csak azt emelem most ki.. Félek szeretni ahoz képest, hogy mennyire szeretem a szemeid. Szeretek elveszni bennük.. Szeretem, ha rám mosolyogsz. Szeretek elveszni benned. A csókodban.. Rajtad kívül nem kívánok senkit.
-Ezek után ne mondd, hogy nem szereted Harryt.. - Szól közbe Zayn.
-Zayn, bazdmeg! Mondtam, hogy VELE beszélek és nem VELED!
-Akkor se tagadd le!
-Menj már innen! Kössz! - Felém fordult.
-Nem akartalak megbántani! Nem úgy gondoltam!
-Akkor lehetünk barátok, szex nélkül!
-De... Jó..

Türkiz [L.S]Where stories live. Discover now