26

193 20 0
                                    

*Louis szemszöge*
Harry. Változás. Megpróbáltatás. Szeretet. Kapcsolat. Elkötelezettség.
Ezek a a szavak jutnak eszembe erről a másfél hónapról. Furán érzem magam és idegennek. A külsőmön nem vettem észre változást, a szokásaim sem változtak, kivéve az egyes dolgokhoz való hozzáállásom.
Legutoljára csalódtam a legnagyobbat. Az illetőben és a szerelemben. Azóta nem mertem szeretni és nem hagytam, hogy szeressenek. Azonban a Harryvel való találkozásom megnehezítette mindazt, amit akkor gondoltam.
Mostanság hagyom, hogy szeressenek, hátha újra össze barátkozok az érzéssel. A szeretetet hasonló érzést érzek Harryvel kapcsolatban. Mivel 100%-osan - Még benne sem - nem bízok meg benne, hagyom neki, hogy átadja a fontos árnyalatait a "szeretet" érzésének.
Minden tőlem telhetőt megteszek, amit mostanság engedek magamnak. A szex volt az alap és most is az.. A buliban a célom egyszerű volt, mégis jött ez a fiú akinek már látásra megtetszettem és elvarázsolt az, amit akkor mutatott magából. Most mondhatnám, hogy "ismerem", de ez fordítva nem így van.. Amennyit engedek, azt ismeri. Hiába beszéltem Zaynnel Harryről, a múltam az ami nem hagy nyugodni, és a tudatalatti, hogy mikor bánhatnak meg, melyik pillanatban rombolhatják le a falaimat, akár egy rossz szóval számomra. Próbálkozok ezt elhagyni, vagy akár csak félre tenni.. Ha ez esetleg sikerül, megpróbálhatok "szeretni".
Próbálkozok, de nem olyan könnyű, mint mondani.
Ha rá nézek Harryre, és látom azt a szeretettel teli pillantását, a szívem szakad meg, hogy én ezt nem tudom neki nyújtani.
Tudnám csak idő kell.
Mivan, ha nem fog várni?

Türkiz [L.S]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang