58!!!

135 18 0
                                    

Amint leparkoltam a kocsival azonnal szálltam is ki, majd felszakítottam a bejárati ajtót.
-ANYA!! - Sikításokat hallottam. Mivel mostanában egy őrültre hasonlítok és még csak a konyhában voltam, előkaptam egy jó nagy konyhakést, majd mentem a hang irányába.
Gemma szobája. Amint benyitottam csak azt láttam, hogy egymás mellett ülnek anyával, a kezük ragasztó szalaggal össze kötve, Andrew előttük ül.
Mivel halkan nyitottam be, így jeleztem Gemmáéknak, hogy semmi feltűnőt ne csináljanak.
A szobába sikeresen bejutottam, majd megálltam Andrew mögött.
-Mit is mondhatnék? A naív kislány és az elfogadó anyuka.. A kis buziról nem is beszélve. Ti vagytok a minta család, hm? Csak megsúgom, hogy még a közelében sem vagytok! - Közben egy pisztoly volt a kezében. - Egyszerű a magatok fajtát átvágni. - Miután Andrew elmondta a kis monológját, fel állt a helyéről, majd Gemmáékhoz ment. A szemükbe nézett, majd megpofozta őket.
-Ha még egyszer hozzájuk érsz, esküszöm, hogy... - Majd itt megfordult. A kést a kis kabátom ujjába csúsztattam és a két kezem  a hátam mögé raktam.
-Mi lesz akkor, Styles?
-Megöllek!
-Nézd! Nálam pisztoly is van! - Lóbálta a levegőben. Itt Louis is csatlakozott.
-Nahát! A másik álszent! - Mivel meg szűnt körülöttem minden, így csak arra koncentráltam, hogy megöljem.
Valamit megint a családomról beszélt, mire neki mentem. Dulakodtunk, ütöttük egymást ahol értük, közben Louis eloldozta Anyáékat és le küldte őket a kocsiba.
Beütött Andrew-nak kettőt, majd sikeresen is kivertem a kezéből a pisztolyt.
-Úgysem győzhettek! - Fogtuk le ketten, mire megvágtam. Kiszabadult a kezeim közül, a sebét vizsgálta, nekem egérutat hagyva. Mivel a pisztoly a szoba másik felén volt, így a kés még mindig nálam volt.
-Sok sikert a közel jövőben! - Mondtam ezt a szemébe nézve, majd nem egyszer döftem a késem a szívébe. A látvány gyönyörű volt.
Mostmár biztos, hogy meg őrültem!

Hoppá...! 👀

Türkiz [L.S]Where stories live. Discover now