75

101 15 0
                                    

*Louis szemszöge*
Reggel nevetésre és csörömpölésre keltem. Ha Zayn már kora reggel itt, esküszöm kinyírom!
Le értem a konyhába, ám az asztalnál egy számomra ismeretlen szökés-barna hajú srác ült.
Össze zavarodva álltam a hűtő mellett, amikor Harry megijedt. Nem tudtam, hogy reggel ilyen ijesztő vagyok..
-Helló.. - Vakartam meg a tarkóm.
-Louis? Jó reggelt! - Csókolta meg a homlokom Harry. Felém fordult a csávó. Na ne! Ne basszatok! Luke Hemmings?!
-Helló.. - Köszönt zavarodottan.
-Szia.. - El kellett rejtenem a rajongásom.
-Luke Hemmings! - Fogtam vele kezet.
-Louis Tomlinson! - Mosolyogtunk egymásra.
-Örülök, hogy megismerhetlek! Gratulálok a focihoz! Jó karrier!
-Úgyszint gratulálok! Jók a zenék! És a banda is!
-Nahát! Mint akik ezer éve ismerik egymást.. Ez tetszik! - Fordult felénk Harry és a spatulát ránk irányította.
-Ti egyébként honnan ismeritek egymást?
-Mi régen jártunk.. Harry nem sokára húsz.. 2 évig voltunk együtt.. 17 éves volt mikor össze jöttünk. Szóval másfél éve nem beszéltünk.. - Ne legyél féltékeny Tomlinson! Nem szabad! Majdnem friss.
-Ohh! Értem! Miért szakítottatok? - Ez lehet hülye kérdés.
-Egy buliban megcsaltam, de az tuti, hogy tiszta szívemből szerettem..
-Hát igen... A buliknak nincs jó hírük..
-Na együnk, jó? Kész vagyok! - Azt láttam Harryn, hogy nem szívesen beszél róla..

Khm.. Nos.. Sziasztok!
A helyzet annyi, hogy elég csúnyán sikerült lebetegednem. A világomat nem tudom, de azért raktam fel részt...
Igyekszem, majd felrakni részeket, viszont nem ígérem, hogy abban a tempóban, ahogy szoktam.
Remélem hamar meggyógyulok és akkor pöröghet az egész úgy, mint "régen"!
-Amira<3

Türkiz [L.S]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang